استاندار گفت: بازار عرضه گوشت قرمز در استان با نوسانات بالایی روبرو شده که لازم است تا ثبات قیمت نظارت‌ها تشدید یابد.

محمدمهدی اعلایی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی افزود: برای ثبات قیمت‌ها لازم است که دستگاه‌های متولی در این رابطه پیگیری کنند و تعزیرات حکومتی نیز نظارت و بازرسی‌های خود را نیز تشدید کند.

وی گفت: اگر لازم باشد در صورت نیاز برای مدتی موقت از خروج دام از استان جلوگیری خواهد شد تا قیمت گوشت دام سبک و سنگین در استان به ثبات برسد.

این مسوول همچنین با بیان اینکه در حال حاضر حد و مشی قیمت گذاری‌ها باید با استان‌های همجوار تطبیق داده شود، اظهار کرد: بحث نهایی قیمت گذاری گوشت گوسفند و گوساله باید در چند روز آینده اعلام شود و در همین راستا جلسات نشست تنظیم بازار تا پایان سال جاری و بعد از دهه مبارک فجر به صورت هفتگی برگزار خواهد شد تا هم استانی‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

استاندار خاطرنشان کرد: مرغداران استان باید در میزان جوجه ریزی دقت کنند که شهروندان برای شب عید و ماه مبارک رمضان مشکلی در این باره نداشته باشند، چراکه هرگونه بی دقتی در این موضوع شرایط بازار را برای روز‌های آینده با مشکل مواجه می‌کند.

اعلایی یادآور شد: خوشبختانه با تمهیداتی که از ماه‌های گذشته لحاظ شده، هم استانی‌ها در حال حاضر هیچگونه مشکلی در خصوص تهیه مرغ و تخم مرغ ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار