حجت الاسلام سید علی موسوی با اشاره به برگزاری جشنواره فجر انقلاب در بخش‌های متنوع فجرانه توسط کانون‌های مساجد گفت: برنامه‌های این ایام‌الله با محوریت مردم برگزار شود.

حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمناندر جلسه هماهنگی و توجیهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان مهدیشهر به مناسبت دهه مبارک فجر با تأکید بر برگزاری برنامه‌های پر نشاط و تأثیرگذار با رویکرد جهاد تبیین گفت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و یاد شهدا، انقلابیون و مجاهدان و یاد همه آنان که زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شدند باید در مراسم‌ها و برنامه‌های دهه فجر گرامی داشته شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان اجرای برنامه فجرانه با محوریت آذین‌بندی مساجد به‌صورت خلاقانه و با هزینه پایین، مسابقه حرف حساب با محوریت پلاکارد نویسی،عکس‌نوشت و شعارنویسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و مسابقه سهم من با ارسال فیلم یک دقیقه‌ای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان از سهم خود از انقلاب اسلامی از برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه مبارک فجر می‌باشد.

وی از فعالیت ۲۷۰ کانون فرهنگی هنری مساجد دراستان سمنان خبر داد و افزود: کانون‌های مساجد باید از ظرفیت و پتانسیل فضای مجازی نیز در راستای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.