نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر کجا قصوری انجام شد باید با روحیه مردمداری از مردم عذرخواهی شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم یزد در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه یزد با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از سیستم حمل و نقل دارند که باید به آن توجه شود گفت: تاخیر در پرواز‌ها و بعضا رفتار اشتباه دست اندرکاران، مردم را سرگردان و ناراحت می‌کند در حالی که اگر به دنبال تاخیر‌ها از آن‌ها عذرخواهی و با آن‌ها همدلی شود، مردم عذر مسئولان را می پذیرند.

او عنوان کرد: مراکز و نهاد‌هایی که به طور مستقیم با مردم سر و کار دارند، باید روحیه مردمداری را در خود تقویت کنند، زیرا مردم مسائل و مشکلات خود را دارند و نباید درگیر خدمت رسانی ناقص و بی‌توجهی‌های در پی آن باشند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تغییر مدیریت‌ها امری عادی است، اما باید تلاش کنیم هر کجا هستیم، برای مردم منشأ اثر و خدمتگزاری باشیم.

او بیان کرد: همه باید برای خدا و کسب رضایت خدا کار کنند و مردمداری باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: باید اقدامات رفاهی برای مسافران انجام شود تا فرودگاه یزد به استاندارد‌های فرودگاهی نزدیک شود که امیدواریم مدیرکل جدید در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد.

گفتنی است؛ عباس محمدی از سال ۹۵ مسئولیت مدیرکلی فرودگاه‌های استان یزد را بر عهده داشت و کمال دهقان منشادی از امروز این مسئولیت را بر عهده گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.