مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعت کردستان امروز با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

امروز با حضور شجاعی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از احمد خسروی تقدیر ، طی حکمی حمیدرضا امانی به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان معرفی شد.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در این مراسم با تشکر از همکاری و تلاش‌های همه کارکنان این شرکت؛ اظهار کرد: اگر موفقیتی هم حاصل شده حاصل تلاش جمعی مسئولان و سرمایه گذاران در استان بوده است.

احمد خسروی با اشاره به اینکه توسعه زمین‌های صنعتی شهرک‌های صنعتی کردستان به‌عنوان یکی از موضوعات جدی در این شرکت مطرح بوده است، ادامه داد: توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی دیگر در استان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مطلوبی هم در این رابطه انجام شد.

او اعلام کرد: در طول فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یک هزار و ۵۵۰ قرارداد با سرمایه گذاران منقعد شده که از این تعداد ۷۶۰ قرداد مربوط به پنج سال اخیر است.

مدیر عامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ادامه داد: سه هزار و ۷۷۷ هکتار زمین در در شهرک صنعتی قروه سه نقشه برداری شده و این اراضی به برای بزرگ‌ترین شهرک انرژی کشور پیشنهاد شده است.

خسروی یادآور شد: از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طی پنج سال اخیر ۱۵۰ قرارداد عملیات اجرایی زیرساختی با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان اجرایی و عملیاتی شد.

سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در این مراسم گفت: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌هایی که در کردستان داریم و با حمایت بیش از پیش سازمان و همت همکاران و سرمایه‌گذاران شاهد توسعه صنعتی بیشتر استان باشیم.

حمیدرضا امانی ادامه داد: تلاش می‌شود با تعامل بخش خصوصی و دستگاه‌های دخیل در امر صنعت، آنچه که مطالبه به حق صنعتگران و فعالان اقتصادی استان است را ادا کنیم.

در پایان این مراسم از احمد خسروی مدیرعامل پیشین شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان که از اسفند سال ۱۳۹۶ مدیریت این شرکت را تا ۹ بهمن سال جاری برعهده داشت؛ تجلیل شد.

حمیدرضا امانی که معاونت برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان و مدیر شبکه فن بازار استان را در کارنامه فعالیت خود دارد با حکم دکتر رسولیان؛ معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان منصوب شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.