نماینده ولی فقیه در گیلان در بازدید از سراوان رشت بر جلوگیری از افزایش مقدار پسماند و تصفیه شیرابه‌ها با سرعت بیشتر و کار جهادی تأکید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در حاشیه بازدید از مراحل اجرای طرح بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت، حل مشکل پسماند و شیرابه زباله این منطقه را از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی مدیران و مسئولان استان و کشور برشمرد.

او گفت: با توجه به بازدید‌های قبلی و در مقام مقایسه با زمان سپری‌شده، این بار اقدامات مناسب و امیدوار کننده‌ای صورت گرفته که نتایج آن محسوس است.

امام جمعه رشت به محدودسازی انباشت زباله و جلوگیری از حرکت شیرابه‌ها با ساخت حوضچه‌های متعدد اشاره و تصریح کرد: طرح بهسازی با سرعت خوبی در حال اجرا است و به زودی با نتیجه دادن برنامه ریزی‌ها، در آینده نزدیک خبر‌های خوبی منتشر خواهد شد.

به گفته آیت الله فلاحتی، مهمترین نکته در اجرای این طرح، جلوگیری از افزایش مقدار پسماند و تصفیه شیرابه‌ها با سرعت بیشتر و کار جهادی است.

تأکید آیت الله فلاحتی بر کار جهادی در حل مشکل پسماند سراوان رشت

منطقه سراوان در ۱۷ کیلومتری رشت در جوار جنگل‌های هیرکانی نزدیک به ۴ دهه میزبان دپو و دفن زباله این شهر و چند شهرستان دیگر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.