مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان گفت: ۱۰۰ سری جهیزیه طی دهه فجر و نیمه شعبان در کوهبنان توزیع خواهند شد.

جلسه نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه بخش طغرالجرد و با حضور مسئولان شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام یاور نجم الدینی، امام جمعه طغرالجرد گفت: باید به عدالت محوری توجه کنیم و مسئولان باید با عدالت به مردم نگاه و خدمت رسانی کنند تا مردم نسبت به نظام بدبین نشوند.

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان نیز در این جلسه گفت: یکی از افتخارات مردم کوهبنان، میزبانی از بنیاد مستضعفان است که در کنار دولت، گام‌های خوبی برای عمران و آبادانی شهرستان در دستور کار دارد؛ بنابراین هدف از تشکیل این جلسه پیگیری مصوبات ۱۶ گانه بنیاد مستضعفان بود است.

او بیان داشت: در صدد هستیم که سند تحول روستا‌ها را تنظیم کنیم که اولین سند برای دهستان خرمدشت نگارش شد تا افق ۳ سال دیگر آن را ترسیم کنیم.

سید حسین روح الامینی، مسئول نهاد آبادانی و‌پیشرفت کوهبنان گفت: تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد علوی پیگیری شده است و مقرر شد برای استفاده از تسهیلات و برای سهولت تشکیل پرونده ۲ نیرو به کوهبنان بیایند.

اوبا اشاره به اینکه ۱۰۰ واحد مسکونی تعیین تکلیف شد ، افزود: مقرر شد تا پایان سال منازل نیمه کاره که با ۳۰ میلیون تومان جمع می‌شوند به نهاد معرفی شوند.

روح الامینی بیان داشت: در دی ماه امسال، ۹۲۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد و با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی هم در دهه فجر توزیع خواهد شد

او با بیان اینکه عملیات احداث خانه عالم دهستان جور نیز به زودی انجام خواهد شد، بیان داشت: لیست اسامی ۱۰۰ سری جهیزیه مشخص شده است و بخشی در دهه فجر و بخشی در نیمه شعبان توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار