فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش ۳۳ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات درون‌شهری در استان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اینکه در چند سال قبل شاهد کاهش تعداد جان باختگان تصادفات درون شهری بودیم، امسال افزایش ۳۳ درصدی فوتی‌ها رقم خورد.
او کاهش برخورد با موتور سواران و افزایش مصرف مشروبات الکلی را در این زمینه موثر دانست و افزود: مشاهدات در برخی از ساعات در برخی محلات نشانگر بی توجهی برخی از جوانان به ارزش‌های الهی و تغییر سبک زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد که پیامد‌های ناگواری برای جامعه دارد.

فر مانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حوزه برون‌شهری جزو محدود استان‌هایی هستیم که با آمار کاهشی مواجه هستیم و تعداد تصادفات فوتی در جاده‌های استانمان ۷ درصد کاهش یافته است.
سردار میرحیدری اضافه کرد: البته در تصادفات جرحی ۲۵ درصد افزایش و در مجموع در تصادفات برون‌شهری یک درصد رشد داشتیم.


او به موضوع ارتقای سطح امنیت استان هم پرداخت و گفت: با راه‌اندازی گشت‌های ویژه مبارزه با جرائم خشن ۹٠ تیم با شکلی جدید و نیرو‌های آموزش‌دیده فعال شده اند.

کاهش ۴ درصدی دستگیری بانوان در حوزه مواد مخدر، رشد ۱۸۶ درصدی کشف سوخت قاچاق و افزایش ۲۰۹ درصدی کشف ارز قاچاق، متلاشی کردن ۱۴۴ باند سرقت و رشد ۹.۱ درصدی کشفیات پلیس فتا از دیگر خبر‌های فرمانده انتظامی استان اصفهان برای خبرنگاران در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه پلیس بود.

سردار میرحیدری در پایان گفت: اصفهان در دامنه اغتشاشات دومین استان در کشور، اما با کمترین هزینه بود و همراهی نکردن مردم با دشمن، برای ما ارزشی است که باید قدردان آن باشیم و همین موارد مسئولیت ما را زیاد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار