فرماندار شهرستان خاش گفت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان در شهرستان خاش کلنگ زنی شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش در حاشیه نشست با اعضای کمیته‌های فضاسازی شهری و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر، ضمن با تشریح برنامه‌های این ایام، بر تبیین و معرفی دستاورد‌ها و اقدامات امیدآفرین نظام و خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم تأکید کرد.

فرماندار خاش با اشاره به مشارکت دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد، دانش آموزان، دانشجویان و اصناف در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرین، با نشاط و اثرگذار باشد.

وی افزود: در دهه مبارک فجر بیش از ۴۸ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، راهداری و خدماتی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی و... با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان کلنگ زنی و نیز افتتاح خواهند شد.

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، راه اندازی کاروان شادی و رژه موتوری، برپایی میز خدمت و دیدار‌های مردمی و... از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان خاش است.

فرماندار شهرستان خاش  گفت: شهرداران علاوه بر فضاسازی و آذین بندی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خاش، شهر ده رئیس و اسماعیل آباد و بخش‌های تحت پوشش، نظافت و زیباسازی و اجرای ایده‌های نو و خلاقانه و شادی بخش با عنوان استقبال از بهار انقلاب را در دستور کار قرار دهند.

صاحب گل صالحی افزود: دهه فجر امسال در شهرستان خاش مردم محور برگزار شود و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر همراهی تمامی اقشار جامعه، ائمه معزز جمعه، علما و روحانیون، سران طوایف و معتمدین، اصناف، مدیران دستگاه‌های اجرایی و... را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: توسعه فعالیت‌های نو در حوزه‌های خدماتی و زیباسازی شهری نیازمند مشارکت عمومی از سوی شهروندان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار