مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ واحد مسکن محرومین تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

فرشید ریاحی سامانی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این اداره‌کل گفت: افتتاح ۹۳ طرح هادی روستایی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌های دهه فجر استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این طرح‌های هادی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، کیار، بن و سامان افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از آغاز عملیات طرح نهضت ملی مسکن شهر سامان همرمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۰۲ میلیارد تومان وارد مرحله اجرایی می‌شود.

ریاحی سامانی با اشاره به افتتاح ۴۹۶ واحد مسکونی خسارت‌دیده ناشی از زلزله کوهرنگ، تصریح کرد: این واحد‌ها با اعتبار ۴۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی شده است و به طور رسمی همزمان با دهه فجر تحویل مردم منطقه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با دهه فجر طرح هادی روستایی در هفت روستا با اعتبار سه میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان وارد مرحله اجرایی می‌شود.

برچسب ها: طرح هادی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار