باقرى گفت: ساماندهی قرارداد‌های حجمی با رویکرد حفظ کرامت کارکنان شاغل، بهبود معیشت و افزایش حس تعلق سازمانی در حال تدوین و طراحی است.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه‌انسانی و امور شورا شهرداری تهران، اظهار کرد: خانواده بزرگ شهرداری شامل تمام افرادی است که در حال خدمت به شهر و شهروندان هستند، لذا تمام نیرو‌های حجمی را عضوی از خانواده خودمان در شهرداری می‌دانیم.

وى ادامه داد: به همین جهت معاونین برنامه‌ریزی و منابع‌انسانی مناطق و ممیزین اداره کل سرمایه انسانی به‌صورت مستمر رصد کنند تا دستمزد و سایر موارد حقوق و مزایای آن‌ها از سوی پیمانکاران به درستی و تمام و کمال پرداخت گردد. شهرداری

مجید باقری در خصوص ساماندهی قرارداد‌های حجمی نیز گفت: این فرایند در دستور کار قرار گرفته است و به دنبال ساماندهی قرارداد‌های حجمی شهرداری تهران هستیم.

معاون شهردار تهران یادآور شد: در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران نیز اقدامات زیادی صورت گرفته است و در تمام مناطق میزخدمت به منظور تسریع در فرآیند امور این عزیزان ایجاد شده است. تاکنون حکم تبدیل وضعیت حدود ۹۰ نفر از نیرو‌های حجمی شامل قانون ایثارگری صادر شده است و مابقی نیز در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
خدا بداد کارگران شهرداری برسد آقا بفکر ما باشید نکنه بدبخت کنید ما را
آخرین اخبار