مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: دهه فجر ۶ طرح برقرسانی با حدود چهار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان کلنگ زنی و بهره‌برداری می‌شود.

محمدعلی خسروی مدیر امور توزیع برق بروجرد اظهار داشت: این طرح‌‎ها شامل احداث پست هوایی در سطح شهر و روستا‌های بروجرد و اصلاح و بهینه‌سازی پست‌های توزیع برق است.

وی افزود: اصلاح شبکه ۲۰ کیلو ولت مسیر روستای گوشه محسن بن علی تا نلخاس، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای نلخستان، بهسازی کامل شبکه برق روستا‌های دهشیخان، دره صیدی و بهسازی کامل شبکه برق روستای اقایی، سرنجه از دیگر اقدامات انجام َشده می‌باشد.
مدیر امور توزیع برق بروجرد بیان کرد: این طرح‌ها درمجموع درسطح ۲۵ کیلومتر با اشتغال زایی ۳۲ نفر انجام شده است.
وی اضافه کرد: تعویض ۷۰۰ دستگاه چراغ بخار سدیم با چراغ LED در خیابان‌های سطح شهر و داخل بازار از دیگر اقداماتی است که دهه فجر در بروجرد افتتاح می‌شود.
خسروی ادامه داد: افزایش ظرفیت پست هوایی انتهای شهرک شهید کشوری جهت واگذاری انشعاب به کلانتری و زمین چمن، در سطح شهر و روستا‌ها از دیگر طرح‌های قابل افتتاح دراین ایام است.

به گفته وی برای اجرای این طرح‌ها در مجموع سه میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که ۲۶۸ میلیارد آن برای طرح‌های کلنگ زنی و ۱۹۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

خسروی اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی در بروجرد وجود دارد، که با توجه به توسعه شهر و ساخت و ساز‌های جدید حدود ۵۰۰ مشترک در سال افزوده می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.