فرماندار اندیمشک گفت: فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه وارد مدار برق کشور شد.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک می‌گوید: نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه در سال ۱۳۹۶ با پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس کلنگ زنی و در بهمن امسال فاز اول آن وارد مدار برق شبکه سراسری شد.

او گفت: ظرفیت نیروگاه  سیکل ترکیبی دوکوهه ۴۵۱ مگاوات و واحد گاز این نیروگاه  ۳۰۷مگاوات است که به شبکه سراسری سنکرون برق متصل شد.

جهانگیری گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه از نوع «کلاس اف» با راندمان بالا جهت کمک به شبکه برق سراسری و افت ولتاژ برق اندیمشک و شهر‌های شمال خوزستان احداث شده است.

فرماندار اندیمشک گفت: واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه از طریق ایستگاه برق سبز آب به شبکه برق سراسری متصل شده است، این نیروگاه بخش زیادی از مشکلات افت ولتاژ و قطعی برق در فصل تابستان را جبران خواهد کرد.

جهانگیری با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه در نوع «کلاس اف» با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر  ۲۴۸ میلیون یورو در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در ۱۷ کیلومتری جاده کرخه اندیمشک احداث شده است، گفت: این نیروگاه جز برترین و از پیشرفته‌ترین نیروگاه‌های سطح «کلاس اف» و با هدف اشتغال زایی و کمک به شبکه برق احداث شده است و به زودی با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.