استاندار اردبیل با اشاره به این‌که شهدا معیار اصلی و واقعی انقلاب اسلامی ایران هستند، بر لزوم حرکت مسؤولان در چارچوب این معیار تأکید کرد.

سیدحامد عاملی گفت: معیار اصلی و واقعی انقلاب اسلامی ایران، شهدای عزیز کشورمان هستند و همیشه از مسؤولان این انتظار وحود دارد که خارج از چارچوب معیار شهدا حرکت نکنند.

استاندار اردبیل در مراسم سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم طاغوتی پهلوی و شهادت مظفر عزیزی، نخستین شهید انقلاب اسلامی این شهرستان افزود: مردم ایران برای احقاق حقوق و عزت خود، فداکاری بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی انجام دادند از جمله مردم شهرستان خلخال که در ۷ بهمن سال ۱۳۵۷، علیه رژیم طاغوتی پهلوی قیام کردند و شهید مظفر عزیزی در همین روز به دست عوامل رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسید.

عاملی بیان کرد: در زمان رژیم طاغوتی پهلوی، بخش‌های مختلف و حساس از خاک کشورمان در راستای خوش‌خدمتی به بیگانگان، بخشیده شد که این خیانت بزرگ و دیگر خیانت‌های خاندان ننگین پهلوی از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

او ادامه داد: دشمنان از طریق رسانه‌های معاند سعودی، انگلیسی و آمریکایی و با سوءاستفاده از شرایط آشوب‌های اخیر، برنامه شوم خود را برای تجزیه ایران به‌صورت علنی اعلام کردند و با وجود این‌که این دشمنان، با بودجه‌های هنگفت و به‌صورت شبانه‌روزی علیه مردم ایران توطئه کردند، اما با عنایت الهی و هوشیاری مردم، این توطئه‌ها خنثی شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: البته مردم عزیز کشورمان، در بخش‌های مختلف نارضایتی‌ها و گلایه‌هایی دارند که باید حرف‌های مردم را شنید و برای تغییر و تحول، اقدامات لازم انجام شود.

اختصاص اعتبار از منابع مختلف به پروژه راه‌سازی کلور – درام

عاملی در ادامه با اشاره به برخی پروژه‌های شهرستان خلخال گفت: بخشی از منابع تهاتر نفتی استان اردبیل به پروژه راه‌سازی کلور - درام اختصاص یافته است و اعتبار دیگری هم به ارزش ۳۰میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه کشور به این پروژه تخصیص یافته و در خصوص پروژه تونل الماس، به‌عنوان دیگر پروژه مهم عمرانی شهرستان خلخال، اخذ مجوز ماده ۲۳ آن در دست اقدام است.

او اظهار کرد: برخی مناطق استان اردبیل همچون شهرستان خلخال نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات جهشی در بخش اقتصادی بوده که در بعضی از حوزه‌ها برنامه‌های لازم تدوین شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات ایجادشده و گلایه‌های مردمی، دستورات لازم جهت جلوگیری از صدور مجوز معادن جدید در شهرستان خلخال صادر شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.