حجت‌الاسلام احمدی گفت: ملت ایران، به اسلام و مبانی اندیشه‌های رهبری نظام و بنیانگذار انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ دارند و پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن و اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی اشخاص انقلابی در فهرست تحریم‌های خود، اظهار داشت: دشمنان شکست خورده در مقابل جبهه حق، در راستای مقابله با اسلام و پیشرفت‌های تمدن اسلامی با تصور آنکه با این اقدامات می‌توانند جلوی تثبیت و صدور انقلاب اسلامی را بگیرند و متوقف کنند این اقدام را انجام دادند که خیالی خامی است.

وی افزود: اراده خداوند بر پیروزی جبهه حق علیه دشمنان است و حیات طیبه اسلامی که هدف همه پیامبران است، با وجود تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به آن، محقق خواهد شد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: تمدن در حال زوال غرب از لفظ آزادی به جای واژه ولنگاری استفاده می‌کند و زندگی بشر را تنها در جنبه مادی و کامجویی دنیوی آن می‌داند و این اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا نشان از جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: در دو قسمت از قرآن کریم ذکر شده، دشمنان برای خاموش کردن نور الهی اقدام می‌کنند، ولی در تلاششان موفق نخواهند شد و ارداه خداوند است که حیات طیبه اسلامی که هدف اصلی انقلاب اسلامی است بدون شک محقق خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مهمترین دلیل تحریم ستاد امربه معروف و نهی از منکر، حراست و حفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم است، اظهار داشت: حراست از اصل نظام، مهمترین دلیل دشمنان برای تحریم ستاد امربه معروف و نهی از منکر بوده است که نشان می‌دهد دشمنان از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها ناراضی و عصبانی هستند.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر جاری کردن این فرضیه است، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا با تضعیف ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسیر اعتقادی مردم از اهداف الهی نظام اسلامی تغییر ایجاد کند و راه و روش انقلابی را سست جلوه دهد که خیال خامی است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: ملت ایران به اسلام و مبانی اندیشه‌های رهبری نظام و بنیانگذار انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ دارند و پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند و تقویت معارف و کاهش منکرات از راهبرد‌های اساسی ستاد امر به معروف خواهد بود و با تمام قدرت و توان در مسیر انقلاب در حال حرکت می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
الکی میگه
آخرین اخبار