معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : در ماه گذشته جمعیت هلال‌احمر استان به بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف امدادرسانی انجام داده است.

اکبر عیوضی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : در دیماه سالجاری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با انجام عملیات‌های امدادی در ۱۰۹ حادثه موفق به ارائه خدمات و امدادرسانی به بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: ۷۵ مورد حوادث جاده‌ای، ۱ مورد حوادث شهری، ۶ مورد کوهستان، ۶ مورد حوادث آب گرفتگی و حوادثی از قبیل توفان و خدمات حضوری و… بوده‌اند که توسط عوامل امدادی این جمعیت در استان خدمات ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص امدادرسانی به حادثه دیدگان و نجات مصدومین، امدادگران و نجاتگران موفق به انتقال ۵۰ نفر به مراکز درمانی شدند.

عیوضی در رابطه با وضعیت اسکان اضطراری مسافران و افراد در راه مانده افزود: بیش از ۷۰ نفر در این مدت در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شدند.

وی گفت: در این بازه زمانی به تعداد ۱۱۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک و به تعداد ۵ مادر باردار امدادرسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در ماه گذشته ۹ نفر در حوادث مختلف جاده‌ای و طبیعی جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران در ۲۴ پایگاه امدادونجات بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه روزی مستقر و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.