رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: ۲۲۰ فروشگاه عرضه سموم نباتی در استان وجود دارد که از این میان ۶۴ واحد به داروخانه گیاهپزشکی تبدیل شده‌اند.

فرامرز حریری مقدم رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در نشست شرکت‌های خدمات مشاوره فنی بخش خصوصی با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ۲۲۰ فروشگاه عرضه سموم نباتی در استان قزوین وجود دارد که از این میان ۶۴ واحد در راستای بند ج ماده ۲ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع به داروخانه گیاهپزشکی تبدیل شده‌اند.

حریری مقدم افزود: این واحد‌ها نه به عنوان یک سم فروش بلکه با حضور متخصصان و کارشناسان فنی به نسخه نویسی برای مقابله با آفات اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: حضور مسئول فنی دارای پروانه اشتغال معتبر از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در داروخانه‌های گیاهپزشکی موجب پایداری در امنیت غذایی می‌شود.

 رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: حضور مسئول فنی در داروخانه گیاهپزشکی الزامی و ضروری است، این امر موجب اشتغال کارشناسان عضو سازمان شده و موجب می‌شود تا از ظرفیت علمی آن‌ها بیش از گذشته استفاده شود.

حریری مقدم افزود: سیاست دولت سیزدهم واگذاری کار‌ها به بخش خصوصی است که باید از این فرصت استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار