مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: بر اثر ریزش دیوار در شهر یزد چهار نفر مصدوم شدند.

سید حسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: این حادثه ساعت ۱۹ شب گذشته در بلوار امامزاده جعفر نرسیده به چهار راه بعثت رخ داد و دیوار کنار مسیر پیاده رو دچار ریزش شد.

او با اشاره به احتمال ریزش دیوار به دلیل نمناکی افزود: پس از وقوع این حادثه چهار آمبولانس اعزام شدند که مداوای یک نفر در محل انجام گرفت، اما سه مصدوم دیگر به بیمارستان انتقال یافتند.

طباطبایی ادامه داد: همچنین شب گذشته حادثه سقوط از ارتفاع یک کارگر در معدن سنگ اشنیز میبد به سامانه امدادی ۱۱۵ گزارش شد و بلافاصله یک کد امدادی از پایگاه اورژانس نیوک ندوشن به محل حادثه اعزام شد.

او اظهار داشت: با عنایت به صعب العبور بودن مسیر دسترسی به مددجو، کارشناسان اورژانس مجبور به استفاده از لودر برای رسیدن بر بالین و انتقال مصدوم شدند.

او افزود: مصدوم که دچار سرمازدگی و شکستگی‌های مختلف شده بود پس از انجام اقدامات اولیه در محل حادثه به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد منتقل شد.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد بعد از پایش علائم حیاتی، گرم نگه داشتن بیمار آسیب دیده با یک یا چند پتو بدون انجام جابجایی غیراصولی به ویژه در فصل زمستان از مهم‌ترین اقدامات افراد حاضر در صحنه حادثه تا رسیدن نیرو‌های امدادی بر بالین مددجو است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار