استاندار فارس گفت: باتوجه به راه اندازی سامانه تولید مصالح ساختمانی استاندارد در استان، در صورتیکه از خدمات این سامانه استفاده نشود فروشندگان مصالح ساختمانی حق فروش مصالح غیر استاندارد را ندارند.

محمد هادی ایمانیه در نشست شورای استاندارد فارس با اشاره به اقدامات شاخص اداره کل استاندارد در خصوص حفظ حقوق و منافع مردم، گفت: هر جا که موضوع سلامت مردم مطرح است وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی اداره کل استاندارد اینست که از بروز تخلف جلوگیری و مقابل آن بایستد.

او با بیان اینکه مصالح ساختمانی آن قسمتی که با سلامت مردم سروکار دارد خط قرمز ماست و برای ما اهمیت دارد به راه اندازی سامانه تولید تا استفاده مصالح ساختمانی استاندارد اشاره کرد و گفت: در صورتی که از خدمات این سامانه استفاده نشود فروشندگان در استان فارس حق فروش مصالح غیر استاندارد را ندارد.

ایمانیه همچنین تأکید کرد: سازمان‌های دولتی از فروشندگان مصالح ساختمانی که محصولات آن‌ها استاندارد نیست نباید خرید داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین بر اهمیت حساسیت لازم بر استاندارد مواد غذایی تأکید کرد و گفت: استاندارد لازم در این حوزه بویژه توسط سازمان‌های دولتی باید رعایت شود.

استاندار فارس در خصوص مواد غذایی حلال پیشنهاد داد تا چهار سازمان گمرک، صمت، استاندارد و جهاد کشاورزی بسته‌های تشویقی خود را ارسال کنند و اداره کل استاندارد نسبت به انعقاد تفاهم نامه چند جانبه اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار