امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به حمایت مالی این شرکت بمنظور تشویق طرحهای جذب مشتری و فروش در بستر اینترنت، گفت: سالیانه حدود ۲۵ واحد کوچک و متوسط برای طراحی، ایجاد و دسترسی کامل سایتهای معرفی کالای شرکتها در راستای جذب مشتری و فروش در بستر اینترنت مورد حمایت قرار میگیرند و این طرح هر ساله در دستور کار قرار دارد.
او افزود: بحث تبلیغات محصولات تولید شده یکی از مهمترین موارد تأثیرگذار بر وضعیت فعالیت و بازار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مطرح میباشد.
امینی گفت: تبلیغ کسب و کار را میتوان یکی از روشهای مؤثر در افزایش میزان فروش و جذب مشتریان جدید دانست.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: یکی از راههای بسیار خوب دسترسی به مشتری، استفاده از ظرفیتهای موجود در شبکههای اجتماعی و بستر فضای مجازی اینترنت میباشد.