معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان همدان از پرداخت ۱۶ هزار و ۱۰۱ مورد وام ازدواج در ۹ ماه امسال در استان خبر داد.

یوسف خدرویسی گفت: ۷۳ درصد متقاضیان وام ازدواج دریافت کردند و ۵۰۰۰ نفر در نوبت هستند، البته از پرداخت وام به افرادی که سربازی نرفتند به شکل کشوری جلوگیری شده است.

او افزود: در هشت ماه امسال ۱۶ هزار تولد در استان داشتیم که ۱۱ هزار و ۵۰۵ نفر وام فرزندآوری دریافت کردند و بقیه یا مدارکشان کامل نبوده یا خودشان اقدام نکردند.

خدرویسی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۷۰ کارگاه در حوزه ازدواج و تعالی خانواده، جشن ازدواج، نشست تخصصی در حوزه جهاد تبیین، شش جشن به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)، ۵۰ ستاد ساماندهی، انتخابات تشکل‌های حوزه جوانان، وبینار دانش‌افزایی برای مشاوران کشور برگزار شده و ۴۰ سری جهیزیه برای خانواده‌های کم‌برخوردار تهیه شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ برنامه در حوزه فرهنگی برای دهه فجر برنامه‌ریزی کردیم، افزود: جشن جوان از ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه در محور‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی برگزار و در هر شهرستان از ۱۰ جوان قدردانی می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش‌وجوانان استان همدان تأکید کرد: امسال پیشرفت ۷۳ درصدی در پرداخت وام‌های ازدواج داشتیم و این تسهیلات با یک ضامن یا دو جواز کسب، پرداخت می‌شود در صورتی که قبلاً باید سه ضامن داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار