حجت‌الاسلام عباس امینی گفت: ۲۲ بهمن‌ماه امسال باید متفاوت از گذشته باشد و مسؤولان در کنار مردم در صحنه حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود با اشاره به آیات قرآن کریم و تأکید بر گرامیداشت ایام‌الله‌ها و مبارزه با ظلم و ستم اظهار کرد: مصداق این آیات، ایام‌الله دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه بوده که بزرگ‌ترین عید ملت ایران و یادآور روز‌های خوب است.

وی با بیان اینکه چند سالی به خاطر کرونا نتوانستیم مراسم خوبی در دهه  فجر برگزار کنیم، افزود: یکی از برنامه‌هایی که نتوانستیم برگزار کنیم، اعتکاف بود که نشاط معنوی دارد و دهه مبارک فجر که نشاط ملی و اجتماعی دارد که لطمه دید و حداقلی برگزار شد.

امام جمعه شاهرود با تأکید برلزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود گفت: باید رسوبات باقی‌مانده از اغتشاش را با برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر از بین ببریم و با امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن‌ماه امسال باید متفاوت از گذشته باشد و مسؤولان در کنار مردم در صحنه حضور داشته باشند و در برنامه شرکت تا شرمنده امام راحل و شهدا نباشیم و دغدغه این کار را داشته و با جدیت عمل کنیم.

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار