معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تاکنون، نزدیک به ۳۲۰ مسجد شهری و روستایی در استان اصفهان برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرلک، اظهار کرد: با توجه به وقفه دو ساله‌ای که به‌دلیل شیوع کرونا در برگزاری مراسم اعتکاف ایجاد شد، امسال تلاش و پیگیری بیشتری برای برگزاری مراسم اعتکاف داشتیم و تاکنون، نزدیک به ۳۲۰ مسجد شهری و روستایی در استان برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

او افزود: در شهر اصفهان نیز ۴۰ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: کارگروه اعزام مبلغ تخصصی ویژه معتکفان، به‌خصوص در حوزه نوجوان و بانوان ایجاد شده و حدود ۱۰۰ طلبه خانم و آقا، بعد از ساماندهی، برای فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی به مساجد اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سرلک اضافه کرد: همچنین تعدادی از قاریان و مداحان استان بعد از سامان‎دهی به مساجد میزبان اعتکاف اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه در پشتیبانی از مساجد برای برگزاری مراسم اعتکاف تقسیم کار صورت گرفته، گفت: پشتیبانی محتوایی و فرهنگی شامل اعزام مبلغ، قاری و مداح و تهیه محتوای سخنرانی در سه موضوع جهاد تبیین، هویت زن و جمعیت، آماده و به مساجد و مبلغان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: مسابقه‌ای نیز ویژه معتکفان استان در حال طراحی و آماده‌سازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.