مشاور وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: دنبال ایجاد تحول در گزینش و گزینشی هوشمندانه، دقیق و به روز هستیم.

سید امیر محمد خرازانی امروز در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: گزینش امری حساس و مهم است و ما در وزارت آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تحول در گزینش و به روز رسانی روش‌ها هستیم.

او افزود: گزینش برای دانشگاه فرهنگیان در مدت زمان طولانی تری انجام می‌شود و در گروه آموزش ابتدایی هم، چون پذیرش به صورت نیمه متمرکز صورت می‌گیرد، روند گزینش طولانی‌تر است.

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، بیان داشت: به زودی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم، در سال‌های آینده باید نیرو‌های جوان و کارآمد به نظام تعلیم و تربیت وارد شوند و با برنامه ریزی، نیرو‌های انقلابی، متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

خرازانی گفت: آینده نظام و انقلاب منوط به انتخاب‌ها و گزینش نیرو در آموزش و پرورش است، چرا که مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد.

گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان کرمان با حضور «سید امیر محمد خرازانی»، مشاور وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش و «سید حسین داود الموسوی»، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار