رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های قضایی خبرداد.

رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های قضایی خبرداد و گفت: مناسبت‌های دینی، مذهبی و انقلابی باید به بهترین نحو گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در شورای فرهنگی دادگستری کل استان کرمان افزود: فضاسازی محیطی و حضور یکپارچه در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بر شناسایی مشکلات حوزه‌های فرهنگی و آموزشی دادگستری‌ها تاکید کرد و ادامه داد: مشکلات حوزه‌های مختلف در دادگستری‌ها را می‌توان احصا نموده و در قالب‌های مختلف در سطح کشوری پیگیری کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که رییس امور فرهنگی قوه قضاییه در نامه‌ای از عملکرد دادگستری استان تشکر کرده اند، ادامه داد:اختصاص اعتبارات مورد نیاز حوزه فرهنگی دادگستری از محل اعتبارات داخلی در این نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

محمدباقر اسلامی ضمن بیان این مطلب که تمامی برنامه‌های حوزه فرهنگی و آموزشی براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اجرایی گردیده است، اظهارداشت: اقدامات فرهنگی و آموزشی دادگستری استان کرمان با توجه به نگاه صرفه جویی محور، اجرایی می‌گردد.

وی یادآور شد: در هفته مقاومت فضاسازی محیطی، اجرای برنامه‌های ابتکاری در شهرستان ها، پویش کتابخوانی هزار و دوازدهمین نفر، برپایی موکب در مسیر زائران مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اهدای خون، ویژه برنامه تبیین مکتب سردار دل ها، دیدار با خانواده شهدای ۱۷ دی ماه، ارائه مشاوره‌های رایگان و ... برگزار شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان به برگزاری مسابقات قرآن نیز اشاره و بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات تا ۱۹ بهمن ماه باید انجام شود که در مجموع تاکنون ۳۲۱ نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند که ۲۳۷ نفر در رشته‌های کتبی بزرگسالان، ۲۴ نفر در رشته‌های کتبی فرزندان زیر ۱۶ سال و ۱۲۱ نفر در رشته‌های شفاهی بزرگسالان و ۳۵ نفر در رشته‌های شفاهی فرزندان زیر ۱۶ سال ثبت نام کرده اند.

اسلامی به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و ورزشی کارکنان قوه قضاییه در راستای توانمندسازی نیروی انسانی نیز اشاره و بیان کرد: تیم‌های منتخب شهرستانی در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت در مسابقات کشوری حضور می‌یابند.

وی به برنامه ریزی جهت برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر نیز اشاره کرد و گفت: به مانند سال‌های گذشته برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های قضایی استان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: دادگستری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.