مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۱۴۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد. لطف اله بابایی گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۵۹ هزار و ۵۸۴ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار و ۳۲۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۶ هزار و ۲۵۵ نفر نیز مسافر خارجی است افزود: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

بابایی با اشاره به اینکه از این میزان ۳ هزار و ۲۹۵ نفر مسافر ورودی ایرانی و بیش از ۲۵ هزار نفر نیز مسافر ورودی خارجی است تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان مسافران ورودی ایرانی ۷۰ نفر بود در ۱۰ ماهه امسال ۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او افزایش ۹۶ درصدی مسافران ورودی خارجی را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و اظهارکرد: در ۱۰ ماه سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۷۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بودند که امسال افزایش چشمگیری را در تعداد مسافران ورودی خارجی شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد مسافران خروجی ایرانی را ۳۴ نفر و مسافران خروجی خارجی را ۳۱ هزار و ۱۹۳ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال قبل که تعداد مسافران خروجی خارجی ۱۱ هزار و ۳۹۳ نفر بود در ۱۰ ماهه امسال رشد ۱۴۶ درصدی را در تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار شاهد هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار