مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در استان با عنوان شرکت تعاونی شهرک گلخانه‌ای نودهک ایجاد شد.

محمدرضا حسینی مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان گفت: این شرکت تعاونی با توجه به موافقت شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور در زمینه توسعه تعاونی‌ها ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در وهله اول چند استان به شکل پایلوت برای ایجاد این شرکت‌ها انتخاب شدند که قزوین یکی از آن‌ها بود و با انجام فرایند‌های اداری و قانونی لازم نخستین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی در استان تشکیل شد.

این مسوول گفت: شرکت تعاونی شهرک گلخانه‌ای نودهک با انتخاب هیات مدیره و بازرسان از هفته جاری فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می‌کند.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: سهامداران این شرکت تعاونی سرمایه گذارانی هستند که در شهرک گلخانه‌ای نودهک زمین دریافت کرده و سرمایه گذاری کرده اند.

حسینی در خصوص مزایای راه اندازی این شرکت، گفت: با ایجاد شرکت تعاونی سرمایه گذاران شهرک گلخانه‌ای نودهک برای پیگیری امورات و مطالبات خود صاحب یک مجموعه رسمی و قانونی شدند، ضمن آنکه از این طریق می‌توانند با هزینه و زمان کمتری در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز و بازاریابی فروش یا صادرات محصولات خود اقدام کنند.

فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک در شهرستان تاکستان به مساحت ۷۰ هکتار پس از آماده سازی اراضی و ایجاد زیرساخت از سوی شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.