نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سپاه پاسداران عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌باشد و دشمن از عمق دلبستگی و پیوند عمیق میان مردم و این نهاد انقلابی بی اطلاع است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی اظهار کرد: رمز موفقیت سپاه پاسداران علاوه بر دانش لازم نظامی، معنویت، اخلاق و آشنایی با معارف اسلامی و آموزه‌های دینی و تبعیت از نائب برحق امام زمان (عج) یعنی رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه توان بازدارندگی و دفاعی سپاه پاسداران باعث شده که کسی نتواند تاکنون به سپاه پاسداران حتی تیری شلیک کند، بیان کرد: سپاه پاسداران از مرز‌های هوایی، زمینی و دریایی کشور به خوبی محافظت و حراست می‌کند و اجازه هیچ گونه تجاوزی را به دشمن نمی‌دهد.

وی با اشاره به تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: دشمن از عمق دلبستگی و پیوند عمیق میان مردم و سپاه و مردم و روحانیت و امام مسلمین بی اطلاع است، کسانی که سپاه را تحریم می‌کنند از عمق اخلاص و معنویت سپاه بی اطلاع هستند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انقلاب زنده و پویا و محتوایش هم اسلامی است، بیان کرد: نماینده های، ولی فقیه در سپاه پاسداران در راستای بصیرت افزایی و شناسایی تهدید‌های عقیدتی دشمن و انگیزه‌هایی که دشمن به دنبال آن‌ها است تا ایجاد یاس و ناامیدی کند پیشگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت سپاه پاسداران و روحانیون در راستای حفظ وحدت و انسجام کشور، تصریح کرد: روحانیون باید حلقه وصل ائمه جمعه با سپاه پاسداران باشند و چنانچه کسی می‌خواهد جدایی بیفکند شما باید نقش پیوند دهنده داشته باشید.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مشروعیت نظام از، ولی فقیه است گفت: این نظام اقتدار می‌خواهد و اقتدار آن نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران است و مشروعیت و اقتدار بایستی در کنار یکدیگر باشند تا به ارزش‌های انقلابی و انسانی برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.