سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر نشت و انفجار سیلندرگاز مایع در این شهرستان چهار نفر راهی بیمارستان شدند.

علیرضا ایرندگانی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  اظهار داشت: صبح امروز خبر نشت و انفجار سیلندرگاز گاز مایع در ایرانشهر به مرکز پیام اورژانس این شهرستان اعلام شد که بلافاصله نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه چهار نفر از شهروندان ایرانشهری مصدوم که پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی جهت اقدامات تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که نشت سیلندر گاز خانگی سبب وقوع این حادثه شده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سیلندراگر نشت داشته باشه بیرون منفجر میشه نه خود سیلندر در نشت گاز خانگی خانه منفجر نه پیک نیک و سیلندرمگر اینکه بسیار بسیار سیلندر داغ شود و فشار ان بالا رود بعد اونوقت حادثه طور دیگه ای خواهد بود متاسفانه کسانی که ایزوگام کار میکنند سیلندر ها را حرارت شدید داده و بعد از ارتفاع پرت میکنند وبعد یک بیجاره ای که داره در جایی از سیلتدر استفاده درست میکنه بیخش منفحر نیشه از ماست که بر ماست
آخرین اخبار