استاندار یزد گفت: با توجه به ابلاغ منشور ارتباط ادارات استان یزد با رسانه‌ها، مدیرانی که در پاسخ به رسانه‌ها کوتاهی کنند توبیخ می‌شوند.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان یزد گفت: منشور ارتباط ادارات با رسانه‌ها از سوی روابط عمومی استانداری به ادارات ارسال و در آن حداکثر زمان پاسخ به رسانه‌ها اعلام شود و با ادارات متخلف در این رابطه برخورد، و مدیران با عملکرد خوب هم تشویق شوند.

او با اشاره به اینکه زنجیره اطلاع‌رسانی در استان یزد در حال حاضر دچار نقص است گفت: گره‌های ذهنی زیادی در ذهن مردم به دلیل هجمه‌های رسانه‌ای و نقاط ضعف وجود دارد.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه خطاب بیانیه گام دوم فقط مسئولان نیستند گفت: رسانه‌ها هم باید وظایفی که در ارتباط با این بیانیه دارند را مورد ارزیابی قرار دهند و اقدام به تقویت فعالیت‌های خود در این حوزه کنند.

فاطمی با بیان اینکه برای اطلاع‌رسانی دهه فجر استان یزد یک یا چند شعار محوری و کلیدی در نظر گرفته شود، از رسانه‌ها خواست که در فعالیت‌های خود مرتبط با بیانیه گام دوم و دهه فجر یادداشت، گزارش، تحلیل، خبر و تمامی ظرفیت‌ها و ابزار‌های اطلاع‌رسانی موجود استفاده کنند.

استاندار یزد گفت: پیشرفت کشور و استان یزد در حوزه محور‌های آب، گردشگری، علم و صنعت، دانش بنیان، فناوری و محور دستاورد‌های سفر رئیس جمهور به استان یزد همه جزو مواردی هستند که می‌تواند در ایام دهه فجر و در بحث اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرد.

او ایجاد شناسنامه خبری برای همه طرح‌های استان را خواستار شد و گفت: این شناسنامه و خط خبری باید از قبل شروع عملیات اجرایی پروژه تا پس از افتتاح و تاثیر آن در جامعه تداوم داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.