نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار صدا و سیما این است که انسان سازی را انجام می‌دهد و این موضوع اهمیت دارد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست مسئولان ارشد رسانه ملی سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد، با بیان اینکه کار در صدا و سیما متفاوت است گفت: صدا و سیما کار انسان سازی با هویت انسانی انجام می‌دهد که دارای اهمیت زیادی است.

او با اشاره به اهمیت جایگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی نه تنها یک کشور بلکه یک مکتب است که باید به گونه‌ای باشد که در بحث انسان شناسی هویت ساز باشد.

آیت الله عبادی بیان کرد: وقتی می‌گوییم صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مکتب اسلامی یعنی تا هرجا که این صدا و سیما می‌رود، آنچه را که متجلی می‌کند از ایمان و صداقت و عدالت و فداکاری و وفای به عهد و خدمت باشد و انعکاس آن بر عهده صدا و سیما است.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص شکل گیری تمدن اسلامی گفت: هویت جامعه را دولت تعیین می‌کند و برای رسیدن به جامعه اسلامی باید به گونه‌ای دولت اسلامی عمل کند که هیچ بهانه‌ای برای راه انحرافی در میان مردم نماند.

او افزود: تبیین، واجب همگانی است و مردم تشنه حقایق هستند که باید از سوی هر کدام از ما و در صدا و سیما در قالب برنامه‌های ارزشمند بیان شود.

آیت الله عبادی گفت: امیدواریم صدا و سیمای استان در کنار تمام تخصص‌هایی که دارد با نظر صاحب نظران در جهت برنامه‌های مفید برای جامعه قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در فرصت‌هایی که باقی است با ذوق و ابتکار و کارشناسی و مشاوره، طرح‌های جدیدی را در صدا و سیما باید اجرا کرد ادامه داد: این برنامه‌ها باید متناسب با جامعه ما و اسلام و نجات بشر باشد.

جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما نیز با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، خواستار تولید محتوا و فیلم‌هایی در خصوص انقلاب اسلامی شد که در آن عظمت و شکوه راهپیمایی‌ها در دوران‌های مختلف، برای مردم به تصویر کشیده شود.

برچسب ها: ولی فقیه ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.