فصاحت گفت: در راستای ارتقاء کیفیت محصولات قابل عرضه در میادین میوه و تره‌بار پایتخت، تعداد ۷۰ بازار از دنباله بازار‌های تره‌بار خارج شد.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یا با اشاره به موضوع تفاوت کیفیت محصولات در بازار‌ها و میادین، اظهار کرد: در بحث تفاوت کیفیت، مطالعات دقیقی در میادین میوه و تره بار پایتخت صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یادآور شد: بر اساس این مطالعات، بخشی از این تفاوت کیفیت مربوط به بازار‌های دنباله بازار‌های پردرآمد ما در سطح شهر بود.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از این بازار‌ها به تعداد ۷۰ بازار از دنباله خارج و به طور مستقیم به بهره برداران واگذار شد و همین به خودی خود ارتقاء کیفیت محصولات را به دنبال داشت.

فصاحت همچنین تصریح کرد: در بخشی از این بازار‌ها که بنا به ضرورت همچنان به عنوان بازار‌های دنباله فعالیت می‌کنند، نظارت دقیق بر غرفه‌ها انجام می‌شود که کیفیت محصولات با سایر بازار‌ها برابر باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش ما بر این است که تا اوایل اسفندماه امسال، کیفیت محصولات در میادین به سطح قابل قبولی برسد، خاطرنشان کرد: مساله علمی و اجرایی در میادین این است که در هر میدانی که تقاضا بالا داشته باشد، طبعاً کیفیت محصولات نیز در آن میادین بالاتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: هر چند این موضوع از زمان ابتدای تأسیس میادین میوه و تره بار وجود داشته، اما ما تلاش خود را انجام می‌دهیم که این کیفیت را در تمام میادین و بازار‌ها یکسان کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
پاشو برو تره بار سر بزن فقط پرتقالش خوبه یقیشه بریز بیرون قیمتها به روز اما کیفیت افتضاح پیاز 18 تومنی را ببینید چیه
آخرین اخبار