مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به سیلزدگان اواخر دیماه امسال در شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، هامون، زهک، نیکشهر، زاهدان، چابهار و راسک در این استان به اتمام رسید.

علیرضا میربهاءالدین اظهارداشت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در بیش‌از یک هفته اخیر به حدود ۲ هزار نفر آسیب دیده در ۹۱ روستای ذکر شده استان در قالب ۶۲ تیم عملیاتی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به برودت هوای سرد بویژه در مناطق شمالی سیستان و بلوچستان به عشایر برخی نقاط استان نیز خدمات رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۲۷ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه موقت در استان با ۲۱۰ نفر امدادگر برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران فعال است.

وی بیان کرد: نیرو‌های امدادی هلال احمر در راستای رسیدگی به حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های امداد و نجات بصورت آماده باش کامل هستند.

میربهاء الدین از فعالیت یک فروند بالگرد در اجرای این طرح خبر داد و افزود: ۶۷ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس و وانت کمکدار نیز جهت اجرای طرح زمستانه در حوادث آماده بکارگیری است.

وی گفت: هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار