التماس ربع پهلوی برای مهم بودن

باید به رضا پهلوی گفت آیا پدر و پدربزرگ‌تان برای خیانات و جنایاتی که به مردم ایران روا داشتند وکالت گرفتند که حالا شما برای مهم بودن در مجامع بین المللی دنبال وکالت هستید؟

از روز‌هایی که مرگ مهسا امینی تبدیل به اسم رمزی برای ایجاد آشوب و اغتشاش در گوشه و کنار کشور شد چهار ماه می‌گذرد؛ ماه‌هایی که منجر به از دست دادن تعدادی از مردم آگاه و ناآگاه کشورمان شد. در این ماه‌ها هم مثل همیشه رسانه‌های سعودی و صهیونیستی بی‌کار نبوده و در تنور آتش می‌دمیدند.

اما هرچه بیشتر گذشت این‌رسانه‌ها، با گاف‌های گاه و بی گاه، دست خود را با استفاده از عناصر مختلف رو کردند؛ از چهره‌هایی که به فکر ماهی گرفتن از آب گل آلود بودند و دنبال پاسپورت و اقامت تا کلیدواژه‌ها و اسامی دروغینی که در میان کشته‌ها جای می‌گرفتند همگی نشان از کمبود خوراک رسانه‌ای شبکه‌هایی مانند من و تو، BBC و ایران اینترنشنال و … داشت.

با گذشت چهار ماه و آرام‌شدن اوضاع کشور، همه می‌دانند اخبار اعتصاب غذای افرادی مانند حسین رونقی دروغی بیش نیست. اما به‌هرحال رسانه‌هایی که با دلار‌های صهیونیستی و سعودی تغذیه می‌شوند، نمی‌توانند مقابل بودجه دریافتی بی‌کار بنشینند، چون در غیر این‌صورت، اخراج شده و مهره‌های دیگری جایگزین‌شان می‌شوند؛ و حالا این بار در قالب یک کمپین خوراک جدیدی تدارک دیده‌اند؛ کمپین «من وکالت می‌دهم» که توسط احسان کرمی راه‌اندازی شد تا ظاهراً مردم ایران به «شاهزاده رضا ربع پهلوی» وکالت دهند به نمایندگی از آنان در مجامع بین المللی دنبال احقاق حقوق ایرانیان باشد.

اما ظاهراً کسی به پهلوی نگفته چه‌کسی شما را به عنوان یک شخص مهم در ایران قلمداد می‌کند و با شما بر سر مسائل ایران گفتگو می‌کند؟ یا به تعبیر خودمانی چه کسی شما را فرد مهمی در کشور ایران به حساب می‌آورد که با شما مذاکره بین المللی انجام دهد؟ البته مگر سعودی نشینان و رژیم غاصب اسرائیل که برایشان منفعت زیادی دارید.

* التماس ربع پهلوی برای مهم بودن

همه چیز از یک مصاحبه تلویزیون در شبکه من و تو آغاز شد. رضا پهلوی ملقب به ربع پهلوی در مصاحبه‌ای با این شبکه وابسته به دربار پهلوی، درباره اینکه چرا در تمام این چهار ماه اعتراضات ایرانیان پا به میدان نگذاشتید، گفت: من برای حضور در مجامع بین المللی از طرف ایرانیان باید مشروعیت داشته باشم.

این‌صحبت امروز به بازی «وکالت می‌دهم» رسیده است. اما باید به آقای پهلوی گفت آیا پدر و پدربزرگ‌تان برای خیانات و جنایاتی که در حق مردم ایران روا داشتند وکالت گرفتند که حالا شما برای مهم بودن در مجامع بین المللی دنبال وکالت هستید؟ آن هم شمایی که در تمام طول دوران اقامت خود در خارج از کشور حتی یک شغل مهم نداشتید و پول توجیبی خود را از خزانه و ثروت به تاراج رفته ایران توسط مادرتان می‌گیرید.

درست پس از التماس ربع پهلوی برای دیده‌شدن دوباره بود که احسان کرمی سلبریتی فراری از ایران، کمپینی به راه انداخت تا مخاطبان در قالب یک وکالت نمادین به نوه رضاخان پهلوی برای حضور در مجامع بین المللی اذن دهند. غافل از اینکه پس از شروع مضحک این کمپین، حتی بین عناصر تجزیه طلب هم اختلاف افتاد؛ طوری که در گفتگوی دو کارشناس شبکه BBC بر سر مشروعیت پهلوی و مجاهدین خلق برای حضور در مجامع بین‌المللی بحث و جنجال در گرفت. این‌بحث و جدل نمونه‌ای از خرواری است که در آن، بسیاری از عناصر تجزیه‌طلب، پهلوی را به مشروعیت نمی‌شناسند. برای مثال در یکی از تجمعات روز‌های گذشته در فرانسه افراد پلاکارد‌هایی با عنوان «نه سلطنت، نه پهلوی، آزادی و برابری» در دست داشتند و جالب اینجاست که بسیاری از این افراد اذعان می‌کنند ربع پهلوی تنها گزینه موجود است. به بیان دیگر چاره‌ای جز انتخابش نیست!

در همین‌راستا علی کریمی دیگر سلبریتیِ به‌خدمت غرب‌درآمده هم اعلام کرد اگر کسی گزینه دیگری دارد بگوید تا به او وکالت بدهیم!

پس از این اختلاف نظرات بود که احسان کرمی ویدئویی از خود منتشر کرد و با خنده‌های مشمئزکننده گفت: «ما برای کاری به اینجا آمدیم و اجازه دهید که این کمپین راه خودش را برود»

* وکالتی برای تاراج دوباره ایران

در میان تمامی سوالات؛ خبرنگار من و تو چندسوال مهم را از آقای پهلوی نپرسید؛ این‌که آیا پدر و پدربزرگ شما برای حضور ۶۰ هزار مستشار نظامی و اداری آمریکا در ایران با هزینه ایران؛ اعطای حق مصونیت قضائی (کاپیتولاسیون) به مستشاران آمریکایی؛ اعطای جزیره بحرین و جزایر زیبای اطراف آن به انگلیسی و عرب‌های وهابی؛ غرق بودن شاه، خواهرانش، همسرش فرح و بقیه اعضای خانواده اش در انواع فساد‌های اخلاقی؛ بیسوادی مطلق بیش از هفتاد درصد جمعیت کشور در سال ۵۷؛ عضویت ۳۸ درصد وزرا در فراماسون، ۲۴ درصد در عضویت سیا و ۲۱ درصد در عضویت ساواک؛ تبدیل ایران به بازار کال‌های بنجل وارداتی غرب و فقدان کارخانه‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی از خودکفایی؛ تورم شدید با نرخ سالانه ۴۰ تا ۵۰ درصد به همراه فساد و دزدی بلندپایگان و نابرابری در توزیع درآمدها؛ وجود ترسناک‌ترین و خطرناک‌ترین سازمان جاسوسی دنیا موسوم به ساواک با کشتار هزاران بیگناه؛ حضور بیش از ۲۰۰ بهایی در بین مقامات ارشد کشور؛ تبدیل ۸۰۰ هزار کشاورز ایران به خرده مالکان بی زمین و وارد کنندگان کالا‌های غربی به ایران با اصلاحات ارضی؛ شکل گیری اولین حلبی نشین‌های ایران در شهر‌های بزرگ به خصوص تهران؛ ایجاد سه هزار فاحشه‌خانه و کاباره در ایران؛ کشتار ده‌ها هزار شهید مظلوم از مردم بیگناه ایران در جریان انقلاب؛ حمایت بی و، چون و چرا از رژیم غاصب است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
من به کرونایاب مستعان وکالت میدم محل اختفای کرونا را کشف و نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
پولایی که کشیدی بالا رو برگردون بعد وکالت بخواه پشمک ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
طرفدار پیدا کرده است. چرا؟ چون دولت بیکفایت هست. مقصر اصلی حسن روحانی است که گرانی راه انداخت و کسی جلو ان را نگرفت. واقع بین باشید و روحانی را محاکمه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
این دلقک خرجی و پولش رو از ننش میگیره اونوقت برای ایران خط و نشون میکشه، شتر در خواب بیند پنبه دانه، میری تو قبر ولی رنگ ایران رو نمیبینید خاندان پهلوی مفت خور و خیانتکار
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
هرکسی بتواند ایران راازسلطه اجانب نجات دهدخدایارویاورش باشد.عده ای وطن فروش درلباس دین ودرظاهرمذهبی
آسیب های زیادی به ایران عزیزواردکرده اندکه ان شاءا... بزودی توسط اربابان خودشان نابود خواهندشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
التماس دیگر فایده ای ندارد
پالانی ها هلاک شدند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
وکیل و یا حتی آبدارچی ؛ برای استخدام ، اول کارت پایان خدمت لازم دارد (که ربع پهلوی سرباز فراری است و پایان خدمت ندارد) دوم تخصص و سابقه کار میخواهد که باز ایشان ندارد ! توی عمر ۶۳ ساله اش دست به سیاه و سفید نزده! افرادی مثل رقاص کاباره (شهناز تهرانز) و یا علی کریمی ۹ کلاسه و تعدادی موجودات تهی مغز و خانواده های ساواک و امرای ارتش شاهنشاهی و کاسه لیسان دربار و..با ساپورت سرویسهای اطلاعاتی غرب و مدیای وابسته به استعمار؛ در نهایت خودشان را کشته اند و به ۱% هم نرسیده اند! زهی خوابهای پنبه دانه ای...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آرزویی که به گور خواهی برد یعنی همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
حالا گور پدر پهلوی و خاندان پهلوی ولی دوست عزیز زیاده روی نکردی در مورد کالا های غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
طرفدار پهلوی نیستم ولی نکاتی که از پرونده پهلوی ها در آخر نوشتی مربوط به الان نیست؟
تازه فعلش هم اشتباس. نوشتی " آیا پدر و پدربزرگ شما برای فلان و فلان.... است."
چی است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اون پول از نه نه اش میگیره ، درست، ولی دزدی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
چون ننش قبلا دزدیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
من به هر وکیلی که بخواهد در دادگاهای بین المللی پولهای دزدیده شده ایران توسط محمدرضا پهلوی را برگرداند وکالت میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
متاسفم برا افراد بی سواد و وطن فروشی که هنوز هم انتظار این بچه ننه رو دارند که اون بیاد و اینا بشن نوکرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اشرافیت را مردم درسال۵۷به زباله. دان تاریخ انداختند این دیگه فرستادن نادان ها دنبال نخود سیاه است
Iran (Islamic Republic of)
uh
۲۳:۵۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
فاصله طبقاتی رو نمی بینی الان ... اشرافیت در حال حاضر بیداد می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بهترین ضربه به منافقین و سلطنت طلبان برگزاری همه پرسی هست . اما همه دشمنان و مخالفان و هم دولتمردان از این کار هراس دارند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۲۱:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
لعنت بر خاندان کثیف پهلوی خدایا نسل این کثیف ها را
ازروی زمین بردار مفت خورهای که الان از بیت‌المال مردم استفاده می‌کنند نمیفهمند لاشخور های
انگل ؟؟؟؟؟؟؟وووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
خاک... احسان کرمی و علی کریمی و حمیدفرخنژاد وطن فروش. امیدوارم علی دایی ادب شده باشه. ترانه علیدوستی که هرگز هدایت نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۲۱:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عکسی که انتخاب کردین بیانگر همه چیز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
من کاری به پهلوی و غیرپهلوی ندارم مردم این مملکت معیشت سالم و زندگی با کرامت و آرامش می خواهند و این حرفها به هیچ دردی نمی خورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
از بس بیکاره میخواد یه کاری برا خودش درست کنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
شما گیر دادید به اینها بجای درست کردن وضع اقتصاد و زندگی مردم؟! این حرفها برای مردم و مملکت زندگی و نان و آب و مسکن و شغل می شود؟! قیمت دلار هر دقیقه داره بالا میره و هیچکس چاره ای نداره اونوقت این حرفها و فحش دادن ها چه دردی از مردم را دوا میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
خانواده پهلوی ، کلا" مزدوز و جیره خور اجنبی هستن ، مزدور ها هم کلا جلوی صاحبشون ، دم تکون میدن ، ربع پهلوی البته گوشهایش رو هم تکون میده ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
یکی به این بگه اخه تومردبودی میامدی جلوصف اعتراض میکردی نه کنار وسایل گرمایشی وویسکی به دست نکبت لعنت برپدرومادرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اي بابا اينا هيچ غلطي نميكنن ، لطفا شما دلار رو بياريد پايين قيمت ماشين رو بياريد پايين ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اگه پهلوی خوب بود که ملت نمیداختش بیرون ولی شرایط حال حاضر الان هم کمتر از زمان پهلوی نیست مردم در فشار اقتصادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اینایی میگین برای باباش و پدر بزرگش بوده چه ربطی به این داره !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
وقتی اقتصاد درست نکنیم اینها هم جرئت گستاخی کردن پیدا میکنن مطمئنم اگر فکری به حال فساد و اقتصاد و الودهگی هوا
نشود از این بدتر هم خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بله شاه وپهلوی ها اموال مردم را به غارت بردند ولی بازهم مردم شاهد این همه سختی نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
شما کشور رو درست کنید: اقتصاد ، فرهنگ و ... مطمئن باشید کسی دنبال کسی نمیره . نارضایتی از بی کفایتی می آید.
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
این خاندان وطن فروش پیش خودشان گفته اند که"چه چیزیمون از اون یارو ریس جمهورااوکراین کمتره. دور، دور دلقک هاست"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
وای به حال آن دمکراسی که نوه رضا زمین خوار و اسرائیل و آل سعود وهابی و آمریکای تروریست بخواهند برای ملتی به ارمغان بیاورند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
قوقوری مقوری پولهایی که پدرت با زحمت و عرق فرانسوی دزدیده بود تمام کردی ؟ پولهایی که عربستان داده بود چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
این بوزینه رو من میمون پشت قفس هم حسابش نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
برو گمشو بی شرف کثافت بوزینه دزد . خدا لعنت کنه تو و اجدادت را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
تفاله های پهلوی بدانند که هرگز هیچ انسانی استفراغ خودشو نمیخوره، پهلوی استفراغ ملت ایران اسلامی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ده فجر پیشاپیش مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سرآغاز فلاکت و بیچارگی و فساد و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عروس رفته ربع سکه بخره ههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عروس رفته دلار بخره خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آقای پهلوی، مردم خودشون زنده وسالم و عاقل وبزرگ هستند احتیاجی به احمقی همچو تو ندارند .
لبیک یا خامنه ای
همه با هم تا پای جان برای سربلندی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عجب رویی دارند این خاندان پهلوی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ببین به کجا رسیده راه که برخی منتظر اون احمق هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مردم چیزی رو که بالا آوردن که دوباره نمی خورن بعدم مگه خودما ها چلاغ هستیم امثال اینا بیان دوباره حکومت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر خاندان پهلوی و طرفداران اونها و همچنین خودفروخته ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مایه تاسف و خجالت است ربع پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرده شور این خاندان نحس پهلوی را ببرند
این شعار همه دهه ها می‌باشد
مرگ بر خائنین مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
فامیل اینها داداش بیگ هست اینقدر پهلوی به نصفشون نبندید که باورشون بشه کسی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
گوربابای پهلوی
اقتصاد درست کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
۱۴:۳۲ اقتصاد ایران به خاطر نقشه های شوم همین پهلوی ها و آمریکایی ها به مشکل خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
این بدبخت از آمریکا التماس می کنه ،چون آمریکا این سرنگون شده رو کنار زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
متاسفم برای همه کامنت گذارا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اوا مرسی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
من برای شما متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
برای خودت متاسف باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
چرااین مسخره بازی رو تموم نمیکنن چرا نا امید نمیشن بعد اینهمه شکست من برام سواله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
این خاندان همان هایی هستن که باعث جدایی بحرین از خاک ایران شده اند ۵۰ سال پیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
من فقط یک سوال دارم کاملا منطقی و بی طرفانه و محترمانه؛ این آقای پهلوی دقیقا در تمام عمرش جز پول تو جیبی از مادرش گرفتن و زندگی کردن چه فعالیت مثبت علمی اقتصادی سیاسی فرهنگی اجتماعی داشته که اصلا بشه در موردش صحبت کرد و یا به حرف هاش بعنوان یک کارشناس یا تحلیل گر یا حتی سخنران گوش داد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
2برابر از این نادان متنغریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ربع پهلوی سقوط خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
عجب !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
از کجا سقوط خواهد کرد ؟:! مگر الان چه کاره است ؟!!!
الان در سقوط محض است !!!
خاندان ننگین پهلوی هم 44 سال قبل سقوط کردند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
این بهترین سند برای خیانتکار بودن خاندان پهلوی است ، که میتواند مورد توجه نسلهای فعلی باشد که برخی از آنها از ماهیت واقعی رژیم پهلوی کم اطلاعند !!
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۰:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
خداییش کالاهای اون زمان از الان بنجل تر نبودن

الان جنس چینی نو که من خریدم از مال پدربزرگم که ۵۰ ساله داره کار میکنه و هنوزم داره کاره میکنه ولی مال من خراب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ربطی به این زمان و اون زمان نداره این یک شیوه کلی درتجارت جهانیه برا فروش بیشتر محصول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
دقیقا همینه که میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مردم ایران متنفرند از پهلوی و منافقان به جای این حرف های مفت فکری بحال تورم و بیکاری گرانی و وضعیت زندگی مردم داشته باشد این قدر که صدا و سیما و سایتها ازاینها حرف می زند مردم اهمیتی نمی دهند به اینها مردم ازاین وضعیت ناراحتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
۱۰:۲۰ ما تا زمانی که زنده هستیم خیانت های خاندان پهلوی را یادآوری میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ازتاج وطلا ها جه خبر جناب ربع .وضمنا سلبریتی های بی فکر خودفروش را فراموش نخواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
شاعر اینجاست که میگه تاج و تخت شاه دیروز در قلعه شون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۱۰:۰۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مردک بی شرف ،این آرزو برگشت به ایران را به گور خواهی برد ،لعنت خدا بر دودمان تو و گور پدرت
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۰:۰۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر رضا پالان و بر وکالت دهندگان یا سواری دهندگانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر تمامی جیره خواران و لعنت بر همه مفسدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر منفی دهندگان وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
همه برای رسیدن به قدرت و موندن سر قدرت دست به هر کاری میزنن حتی التماس
Germany
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بدبخت فلاکت زده به چه ذلتی افتادی بیچاره در ایران کسی پهن هم بار تو ودارودسته عقب افتاده ات نمیکنه احسان کرمی یه مزدور نوکره که برای یه مشت دلار که به زندگی نکبت بارش ادامه بده دست به هر کثافت کاری میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آلبانی ها حمله کردن دارن منفی میدن
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
واقعا فکر کرده پاشو از انگلیس بزاره بیرون زنده میمونه .
مرگ بر سلطنت طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر ظالم پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ‌بر خانواده پهلوی که روی ظالمان خونخوار و چپاولگران تاریخ جهان را سفید کردند.
کاش جوان ها تاریخ می خواندند...
در خاطرات مادر فرح آمده که به خانه زن فلان وزیر دربار رفته بودیم (منظور دهه ۴۰شمسی باآن وضع فلاکت وفقر مردم)
خانم‌وزیر حمام شیر می گرفت و می گفت برای پوست خوبه..‌برگشتنه به دخترم گفتم‌برای ما هم اینکار را راه بیندارد و در وان حمام شیر می گرفتم....
کاش این دولبیریتی ها کتاب می خواندند...
واقعا واقعا ملت اگر از جنایات اینها آگاه می شدند ذره ای اهمیت نمی دادند...ولی قلیلا ما تذکرون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ناشناس 10:29 تو جنایات و اختلاس و بی لیاقتی عصر حاضر و نمیبینی رفتی تاریخ خوندی
به قول مطهری یزید دوره امام حصین مررررررد به فکر یزید حال حاظر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اره درسته جنایت کار وتروریست دردنیازیاده
اصلا تووجودشونن چنین هست همرومیکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
12:29مطلب در مورد خودپرستی و بی کفایتی پهلویست اونوقت تو از زبان استادمبارزی که ضد رژیم پهلوی بوده نقل قول می کنی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آقای ناشناس ساعت ۱۲:۲۹، اولا شهید مطهری! ثانیا یزید اونه که برخلاف ولی زمان وایمیسه و آب به آسیاب دشمن می‌ریزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
از حصین نوشتنت معلومه کتاب نمی خوانی...گذشته چراغ راه آینده است
از پهلوی و مهلوی و...چیزی در نمیاد...
راه روشنه...مردم‌باید فرهنگشان را درست کنند .وقتی فرهنگ درست بشه دروغگویی و گرانفروشی و احتکارو...کم‌میشه و این کار خانواده است ولی متاسفانه پدران و مادران حالا فقط بعضیشون سرشون تو گوشی و ماهواره است و خودبرتر پندار همه چیز دان همه کاره هستند ولی امان از یک ذره سواد...
تاریخ پهلوی و قاجار سراسر وطن فروشی و سیاهی است ...کاش کسی پیدا می شد و ننگ خاندان پهلوی را برای نوجوان ها می گفت ...الان حاکمیت قانون هست آن زمان حاکمیت دیکتاتوری بود...
Iran (Islamic Republic of)
اقتدار
۰۹:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
راستی ربع سکه چند شده؟...دونستن قیمت ربع سکه مهمتر از توهم مهم بودن هستش...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ربع سکه خیلی گرون شده تو توان خریدشو نداری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
فکر کنم ربع پهلوی ارزونتره