معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی روانسر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال تا چند روز آینده خبر داد.

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان روانسر که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفت، گفت : عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی روانسر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تا چند روز دیگر به اتمام می‌رسد.

وی افزود: فاز دوم این پروژه از سال آینده اجرایی می‌شود که برای تجهیز و بهره برداری آن اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که بخشی از آن در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان دیده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر که از مطالبات به حق مردم این شهرستان است از اولویت‌های بسیار مهم دانشگاه بوده و به همین دلیل بیشتر اعتبارات مورد نیاز فاز اول این پروژه از منابع داخلی دانشگاه تأمین شده است.

کریمی بیان کرد: با توجه به اینکه احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر زمانبر خواهد بود پروژه بیمارستان موقت این شهرستان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیمارستان موقت روانسر با ۲۴ تخت بستری و یک اتاق عمل تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد و در اولین فرصت کار تجهیز آن آغاز و انشااله اوایل سال آتی به بهره برداری خواهد رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.