با حمایت و عزم دولت سیزدهم در احیای واحد‌های غیرفعال؛ یک واحد تولیدی در ارومیه پس از ۷ سال به چرخه تولید بازگشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در حاشیه یکشنبه‌های تولید در گفتگو با خبرنگاران گفت: واحد تولیدی اروم سرنگ ارومیه با همت دولت سیزدهم و حل موانع و مشکلات، پس از هفت سال توقف فعالیت، به چرخه تولید بازگشت.

جواد کرمی با بیان اینکه بررسی مشکلات این واحد تولیدی دو هفته پیش و در پنجاه و سومین بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی مشکل دار در دستور کار قرار گرفت، افزود: موارد مالیاتی، بانکی و برخی مباحث مربوط به سازمان استاندارد از عمده مشکلات واحد تولیدی اروم سرنگ بود که منجر به تعطیلی آن شده بود.

وی همچنین با اشاره به دستور استاندار آذربایجان‌غربی برای بررسی و حل مشکلات این واحد تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید، اظهار کرد: پس از بازدید ۱۸ دی ماه مقام عالی استان از این واحد تولیدی و صدور دستور‌های لازم برای بازگشت آن به چرخه تولید، شرکت تولیدی اروم سرنگ ارومیه در کمتر از ۱۵ روز و با تلاش تیم اقتصادی استان مجدداً آغاز به کار کرد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به ۲۰ نفر به طور مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند، ادامه داد: فاز توسعه این واحد تولیدی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از ۱۱۳ واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و فعال/ ۵۴ درصد مصوبات اجرا شده اند

وی در ادامه احیای واحد‌های تولیدی را از مهمترین اهداف دولت سیزدهم در حوزه تولید و صنعت عنوان کرده و گفت: طی ۵۴ هفته گذشته از طرح یکشنبه‌های حمایت از تولید، ۱۱۳ واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و فعال مورد بازدید قرار گرفته و تصمیم‌های خوبی نیز در راستای بهبود فعالیت آن‌ها اتخاذ شده است.

کرمی همچنین یادآور شد: ۵۴ درصد از مصوباتی که در این بازدید‌ها داشته‌ایم، به صورت کامل اجرایی شده و بقیه مصوبات نیز با همراهی و همکاری نهاد‌های مسئول و بانک‌ها در دست اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.