۱۴۹ طرح نیمه تمام ورزشی خراسان جنوبی برای تکمیل به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تکمیل ۱۴۹ طرح نیمه تمام ورزشی در استان حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به پایین بودن سرفصل اعتبارات عمرانی، رقم‌های موجود کفاف طرح‌ها را نمی‌دهد.

او افزود: از ابتدای سال چند فضای ورزشی از جمله کاشت زمین چمن مجموعه ۱۵ هزار نفری بیرجند، بهسازی نور و سرویس‌های بهداشتی سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفره بیرجند و همچنین تعویض فرش چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی ولایت انجام گرفت که بخش اعظمی از نیاز‌های زیرساختی ورزشکاران مرتفع شد.

خسروی با اشاره به افزایش ورزشکاران سازمان یافته و ضرورت توجه به استعداد‌های ورزشی عنوان کرد: در حوزه ورزشکاران سازمان یافته نسبت به سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش داشته‌ایم و هم اکنون ۲۴ هزار و ۸۲۱ نفر بیمه شده ورزشی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۴ نفر در بخش آقایان و ۹ هزار و ۶۱۷ نفر در بخش بانوان هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ورزشکاران دارای توانایی خاص به صورت ویژه حمایت می‌شوند، ادامه داد: به عنوان متولی اصلی ورزش در استان از تمامی ورزشکاران نابینا و کم بینا در حد توان حمایت کرده‌ایم.

او با تقدیر از ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی، بیان کرد: امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی استان که نسبت به ورزشکاران با توانایی‌های خاص تکلیف دارند در این راه کمک کار مجموعه ورزش و جوانان باشند تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های آن ها را مرتفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار