مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  از اعزام ۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های راهیان نور تا پایان سال خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تبریک حلول ماه رجب گفت: به کوری چشم همه دشمنان اسلام، نسل بسیجی را تربیت می‌کنیم که ان شاء الله پاسداران  آینده این انقلاب باشند.

او با بیان اینکه پاسداری مکتب، عشق، تفکر و اندیشه است، ادامه داد: امروز در پاسداشت شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان ، مراسم راهیان نور دانش آموزی غرب اهواز(طرح شهید موسی اسکندری) افتتاح شد تا دشمن بداند تفکر و  اندیشه بسیجی  در نظام جمهوری اسلامی جاری و ساری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه امسال میزبان کاروان‌های راهیان نور استعداد‌های درخشان کشور هستیم، گفت: هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استعداد‌های درخشان بصورت ویژه  از ۲۳ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند در این اردو‌ها شرکت می‌کنند.

آقای حمیدی نژاد ادامه داد:  با هماهنگی‌های دو ناحیه امام حسین (ع) و امام علی (ع) تا پایان سال ۲۰ هزار دانش آموز  از اهواز  و در بقیه شهرستان‌های استان، ۳۲ هزار نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

او هدف از برگزاری این اردو‌ها را گسترش دید معنوی دانش آموزان  عنوان کرد و گفت: این اردو‌ها  به صورت همه جانبه دانش آموزان را آموزش می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت در کنار اردو‌های راهیان نور دانش آموزی نیز خبر  داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.