نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تغییر محدوده شهر یزد با بررسی و تبادل نظر از مسئولان مربوطه به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

حجت‌الاسلام حیدری نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: حریم و محدوده جدید یزد با بررسی و تبادل نظر از مسئولان مربوطه و جلسات مکرر کمیسیون عمران، به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

او افزود: شهر باید دارای محدوده مشخصی باشد، یعنی حد شهر تعیین شود تا بتوان در این محدوده برنامه ریزی شهری انجام داد و خدمات شهری به شهروندان در این محدوده ارائه شود.

به گفته  او محدوده شهر هر ۱۰ سال باید بازنگری شود و در مرحله اول شورای شهر محدوده جدید را مصوب کند و بعد از تصویب کمیسیون زیربنایی استانداری و کمیسیون عالی معماری و شهرسازی، اجرایی می‌شود.

نائب رئیس و سخنگوی شورا ادامه داد: حریم شهر نیز قسمتی از اراضی پیرامون محدوده شهر است که در آینده بتوان محدوده را در صورت نیاز از حریم تعیین شده گسترش داد.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: به مرور زمان جمعیت شهر افزایش می‌یابد و طبیعتاً فضای بیشتری برای زندگی افراد نیاز است لذا محدوده تغییر و گسترش میابد.

او در خصوص تغییر محدوده کنونی گفت: ۵ جلسه کمیسیون عمران، دو جلسه هماهنگی و بحث و گفتگو با مسئولان مرتبط، ۴ جلسه در صحن شورا همچنین حضور میدانی انجام شد و محدوده و حریم شهر تعیین و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۲۳:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام بلوار جمهوری کوچه ماهباف چرا خارج محدوده هست این همه خانه ساختن لطفا بلوار جمهوری کوچه ماهباف و مهنور را بیارید داخل محدوده
Iran (Islamic Republic of)
سید‌هادی‌.علوی‌تفتی
۰۳:۳۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام.خدا‌قوت..
عامل بوجود آمدن اغتشاشگر.
و اغتشاشگران.از‌بی‌تفاوتی‌
نظام اداری.و‌بانکی‌.کشور‌است.
که به موقع به درخواست‌های
مردم به نحو احسن و‌به‌موقع.رسیدگی.نمیکنند.
و باعث رفع مشکلات اقتصادی
و معیشتی مردم نمیشوند.
خدا دوست همه است.با‌خدا
دوست باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام بی‌زحمت اول رسیدگی به جادهای یزد خصوصاً جاده‌ای تنگ چنار به طرف مروست را در نظر بگیرید درست شود بعداً تغییر محدوده بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
آره بخدا افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام جمهوری ماهباف به سمت مهنورچطورچراتومحدوده نمیارید
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۵:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام واقعا اصلا به بلوار استقلال خگلشن هیچ رسیدگی نمیشه هزار بار رفتیم شهرداری فقط قول میدن وتمام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بلواراستقلال خیابان گلشن همه ساختن زندگی میکنن ولی نیاوردن تو محدوده شهری بعضی جاها هم نقطه ای تو محدوده هست
Kuwait
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
باعرض سلام و درود .الان قسمت جاده فرودگاه درمحدوده شهرنیست.فقطمسولین میان چند سالی یکباردورمیزنن ومیرن وهیچ امکاناتی هم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
تورم در بخش مسکن توی شهر یزد نسبت به تهران و بسیاری از نقاط کشور بالاتر بوده انشاالله با این اقدام شورای محترم و اسلامی شهر یزد نرخ تورم در این بخش مهار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
با این حجم گرونیا امید به افزایش جمعیت هم دارین؟اگر دیگه شماها کمبودهای مردم تو زاد و ولد جبران کنید و هی بچه بیارین همه جای ایران رو پر از آقازاده کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۰:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
از قدیم میگفتند: زن خوب دوازده تا و اولاد خلف صالح ۲۴ تا . انت الرزاق واناالمرزوق را هم اگر در نظر بگیرید مشکلی نباید بماند .با توکل بخدا و لطف چهارده معصوم (ع)
آخرین اخبار