عضو هیئت مدیره شرکت آزاد راه تهران-شمال گفت: با توجه به محدودیت های کنونی، پرداخت عوارض تونل البرز تنها از طریق سه اپلیکیشن امکان پذیر است.

پرداخت عوارض از طریق اپلیکیشن ها چند سالی است که رایج شده و بسیاری از رانندگان از طریق انواع اپلیکیشن ها اقدام به پرداخت عوارض می کنند، اما با بهره برداری از تونل البرز بسیاری از مسافران اعلام کردند که امکان پرداخت عوارض وجود ندارد.

در همین رابطه یکی از رانندگان به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد در ۲۴ آذر ماه از تونل البرز عبور کردم، اما هیچ پیامکی هم برای بنده نیامد و حتی از طریق چندین سامانه پرداخت عوارض استعلام گرفتم تا عوارض تردد را پرداخت کنم، اما در هیچ کدام ترددی برای من ثبت نشده بود. بعد از مدتی جریمه عدم پرداخت عوارضی برای بنده ارسال شد. این درحالی است که تونل البرز در قطعه ۲ به هیچ سامانه ای برای پرداخت عوارض وصل نبوده و در عین حال به سامانه پلیس راهور برای صدور قبض جریمه وصل است.

در همین رابطه مالکی عضو هیئت مدیره شرکت آزاد راه تهران _شمال گفت: اکنون امکان پرداخت عوارض تونل البرز  تنها از طریق سه اپلیکیشن  امکان پذیر است که بعد از تردد خودرو از تونل از طریق پیامک به صاحب پلاک خودرو ارسال می شود.

به گفته عضو هیئت مدیره آزاد راه تهران _شمال، در حال رایزنی برای افزایش اپلیکیشن های پرداخت عوارض تونل البرز هستیم، اما در حال حاضر به جز سه اپلیکیشن امکان پرداخت از سایر  برنامه ها وجود ندارد. 

او می گوید: در صورتی که پیامکی برای پرداخت عوارض ارسال نشده بود، امکان جریمه وجود ندارد. اما پیامک پرداخت عوارض ۵۰ هزار تومانی بلافاصله به صاحب پلاک خودرو ارسال می شود.

مالکی گفت: برخی محدودیت ها و مشکلاتی که ممکن است در این خصوص برای رانندگان ایجاد شود، اما سعی خواهیم کرد در اولین فرصت این مشکل را برطرف کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب قربانمیخ
۱۳:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
لطفا بررسی و پیگیری کنید تا این مشکل حل بشه
پیامک تردد نمیاد و جریمه زود صادر میشه . ما نمیتونیم برای پرداخت عوارض هر آزادراه یه اپلیکیشن جداگانه نصب کنیم . باید تردد این ازادراه هم در تمامی اپلیکیشن های مرسوم و معمول قابل پرداخت باشه .
پیامک نمدید حداقل جریمه هم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
سیف الله روغنی
۱۲:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
درود فراوان بر باشگاه خیرنگاران و کارمندانش که دغدغه های مردم رو پیگیری میکنند.
آقای کمالی (عضو هیئت مدیره شرکت آزاد راه تهران _شمال) ، بیشتر دقت کن . آزاد راه به این زیبایی ساخته شده و دستتان درد نکنه اما آیا صحیح است بدون این که پیامک تردد ارسال کنید رانندگان جریمه شوند؟ اصلا فرض میگیریم پیامک هم ارسال شد، شاید یکی پیامک رو ندید یا نخوند آیا نباید در سامانه های انلاین بتونه تردد خودش رو ببینه و پرداخت کنه؟
آقای کمالی ، وقتی هنوز زیرساخت لازم رو برای پرداخت عوارضی مهیا نکردی آیا صحیح هست که جریمه صادر کنی؟
آقای کمالی ، اگه اون مقدار زمانی که صرف کردید برای وصل شدن به سامانه راهور بمنظور صدور جریمه را صرف آماده سازی زیرساخت لازم برای پرداخت انلاین عوارض میکردی بهتر نبود؟

من دیگه حرفی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
یاسین حاجت روا
۱۲:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
سپاس از گزارش خوب و دقیق شما
کاش به گوش مسئول مربوطه برسه و ترتیب اثری بدهند. ملت پولشون رو از توی جوب پیدا نکردن که بخوان الکی جریمه بدن. جریمه عددم پردخت عوارضی 42هزار تومن هست.
Iran (Islamic Republic of)
جلال اسطخدوسیان
۱۲:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
قبلاً وقتی میخواستن یه آزادراهی رو کلنگ بزنن اولین کار این بود که تابلو عوارضی رو نصب میکردن بعدش شروع میکردند به راه سازی و اتوبان زدن.
الان ظاهراً مدلش جدید شده و الکترونیک شده. یعنی دوربین عوارضی رو نصب میکنن و بجای اینکه دوربین رو به سامانه های پرداخت عوارض وصل کنن (تا ملت بتونن عوارضشون رو پرداخت کنن) اول وصل میکنن به پلیس راهور تا در صورت عدم پرداخت جریمه صادر بشه .
بهتر بود اول ابزاری برای پرداخت عوارض در اختیار مردم قرار بدید بعد اگر پرداخت نکردیم جریمه کنید
نه اینکه اول جریمه کنید بدون اینکه ابزار پرداخت در اختیار مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا دستکی
۱۲:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
ما هم این مشکل رو داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رودسری
۱۱:۴۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
تونل قطعه۲ به هیچ سامانه ای برای پرداخت عوارض وصل نبوده و در عین حال به سامانه پلیس راهور برای صدور قبض جریمه وصل هست و کاملا هم درست کار می‌کنه و جریمه رو صادر میکنه
بی کفایتی و کج سلیقگی رو به اوج خودش رسوندن. تبریک میگم
آخرین اخبار