مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۳۱ دادخواست دعاوی کارگری و کارفرمایی در استان در سامانه جامع روابط کار ثبت شده است.

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی درخصوص رسیدگی به پرونده‌های دعاوی کارگری و کارفرمایی در خراسان رضوی طی سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۳۱ دادخواست دعاوی کارگری و کارفرمایی در استان در سامانه جامع روابط کار ثبت شده است.

وی درباره تعداد دادخواست تجدیدنظر در استان افزود: در این مدت ۴۵۳۴ پرونده دادخواست تجدیدنظر در استان بررسی و ۱۱ هزار و ۱۹۱ مورد دادنامه تشخیص صادر شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به تعداد دادنامه‌های (رای) صادر شده توسط هیات حل اختلاف در استان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۱۷ دادنامه توسط هیات حل اختلاف در استان صادر شده است.

بابایی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۹۷۷ جلسه هیات‌های تشخیص و ۴۴۹۹ جلسه هیات‌های حل اختلاف در خراسان رضوی برگزار شده است. هیات تشخیص یکی از مراجع حل اختلاف بین کارگر و کارفرما است و در این هیات۳ عضو شامل نماینده کارگر، کارفرما و نماینده دولت حضور دارد.

وی تصریح کرد: همنچین هیات حل اختلاف نیز شامل ۹ عضو بوده و در این هیات ۳ نفر نماینده کارگر، ۳ نفر نماینده کارفرما و ۳ نفر نماینده دولت حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.