رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۹ زندانی جرایم غیرعمد با حدود ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی آزاد شده اند.

مجید صیادی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۹ زندانی جرایم غیرعمد با حدود ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی آزاد شده‌اند.

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: ۲۸ نفر از این تعداد با کمک مشاوره و مابقی از طریق تسهیلات و کمک‌های بلاعوض آزاد شدند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: امسال سعی بر آن بود که زندانیان بیشتر از کمک اعسار استفاده کنند لذا مبلغ جمع‌آوری شده در این بخش با رقم ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بیشتر از سال‌های گذشته است.

صیادی توضیح داد: ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان از بدهی با کمک بلاعوض، ۵ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان با گذشت شاکی و ما بقی نیز از طریق آورده خود مددجو و ... تامین شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه مبلغ موردنیاز برای آزادی زندانیان زن جمع‌آوری نشد، بیان داشت: ۴ نفر از این زندانیان نیز از محل کمک‌های زکات آزاد شدند به نحوی که حدود ۵۰ میلیون تومان از طریق زکات و ۳۹۸ میلیون تومان دیگر نیز از طریق تسهیلات، گذشت شاکی و ... تأمین شد و این افراد به آغوش خانواده بازگشتند.

صیادی در پایان گفت: ۵۴ نفر دیگر در زندان منتظر کمک خیران هستند که ۱۴ پرونده از این تعداد در حال بررسی است و شرایط آزادی آنان با کمک خیران تا پایان سال فراهم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار