علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه دفاع مقدس) تا اول اسفند فرصت دارند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: علاقه مندان می‌توانند آثارشان را برای شرکت دردوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه دفاع مقدس) از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۸۸۲۳۷۵۷۷ و نشانی Mana_isf@ ارسال کنند.

یوسف علایی با اشاره به اینکه آثار ارائه شده به این جشنواره در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان طبقه‌بندی می‌شود افزود: محور اصلی در هر دو بخش حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است و در بخش بزرگسالان جبهه مقاومت یکی دیگر از محور‌ها است.

او در خصوص بخش ویژه و جنبی جایزه ادبی یوسف هم گفت: بخش ویژه داستان با محوریت وحدت ملی، ایران قوی و بخش جنبی جشنواره جبهه مقاومت، نقش بانوان در دفاع اسلامی، جهاد تبیین و دفاع مقدس، جهاد تبیین و محور مقاومت است.

علایی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد افزود: این اداره کل آثار منتخب استانی را در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسانید و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال و در بخش ملی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان درخصوص ملاک‌های ارزیابی هر اثر هم گفت: نوآوری و خلاقیت، کیفیت جذب مخاطب، کیفیت پایان‌بندی، پیرنگ، شخصیت‌پردازی، بومی بودن اثر، کیفیت زبان اثر، فضاسازی مناسب، درون مایه منطبق با ارزش‌های دفاع مقدس است.

دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه دفاع مقدس) اسفند در اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار