معاون اجرایی رئیس جمهور کادر سازی و نهاد سازی را از اولویت‌های آیت الله مصباح بر شمرد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت آیت لله مصباح در سالن شهدای استانداری همدان کادر سازی و نهاد سازی را از اولویت‌های آیت الله مصباح بر شمرد و افزود: نهاد سازی و ساختارسازی‌هایی را که علامه ابداع و پایه گذاری کردند موجب شد هر ماموریتی را که داشتند با نهادسازی به بهترین شکل اجرا شود.

او در میدان بودن و میدان داری را از دیگر ویژگی‌های علامه مصباح عنوان کرد و افزود: ایشان همواره در میدان مبارزه حاضر می‌شدند و برای این میدان داری هم هزینه می‌دادند و در دوره‌هایی در صدر آماج حملات لیبرال‌ها و دشمنان داخلی و خارجی قرار می‌گرفت.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:این مایه گذاشتن از آبرو و استقامت و پایداری باعث شد که آیت الله مصباح عزت مضاعف دریافت کرد و مردم داری و تواضع از ویژگی‌های مکتب این عالم بزرگوار دانست و افزود: ولایتمداری و تواضع ایشان نسبت به رهبر معظم انقلاب مثال زدنی بود و در زندگی شخصی و سخنرانی‌های ایشان تبعیت و تواضع در برابر رهبری را اعلام می‌کردند.

منصوری استمرار در مسیر حق و درست و پافشاری بر این مسیر را در طول زندگی از دیگر ویژگی‌های علامه مصباح عنوان کرد و تاکید کرد: پرهیز از ترس و نگرانی و استحکام شخصیتی در تمام مراحل زندگی علامه مصباح در سخنرانی ها، تصمیم گیری‌ها و موضع گیری‌های این عالم بزرگ وجود داشت.

او تصریح کرد: آیت الله مصباح (ره) جذب حداکثری را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند و امروز هر چند از نعمت وجود ایشان محروم شده ایم، اما از کرامات ایشان در جامعه استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.