معاون اجرایی رئیس جمهور برای بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور، تسریع در اجرای طرح‌ها، رفع موانع و پیاده سازی دقیق فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی به همدان سفر کرد.

محسن منصوری با بیان اینکه سفر به همدان جزو سفر‌های اخیر رئیس جمهور بود، افزود: در این سفر بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبه عمرانی و ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان همدان اختصاص یافت که هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در ۲ ماه باقی مانده تا آخر سال عدد مناسبی اختصاص پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه هدف از سفر به همدان بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور است، تصریح کرد: در این سفر جلسات و بازدید‌های تخصصی خواهیم داشت و طرح‌های مهم و اولویت‌دار نظیر آب، فاضلاب و تصفیه خانه را دنبال خواهیم کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر طرح‌های بهداشت، درمان و سلامت استان همدان را بررسی می‌کنیم، گفت: جلساتی هم با فعالان فرهنگی، نخبگان و متخصصان در رابطه با مسائل مهم استان خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سفر‌های استانی خود، مرداد ماه امسال به استان همدان سفر کردند و رهاورد آن ۲۴ هزار میلیارد تومان مصوبه عمرانی و تسهیلاتی بود.

 معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز شنبه در جریان سفر به استان همدان در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.