سرپرست فرمانداری سامان گفت: فرهنگسرای این شهرستان به عنوان یکی از نیاز‌های زیرساختی بخش فرهنگی، سال آینده تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری خواهد شد.

محمدتقی گنجعلی سرپرست فرمانداری سامان با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصدی فرهنگسرای سامان تاکید کرد: براساس وعده مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری این طرح سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود و برای توسعه سالن این طرح هم پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: جاده‌های این شهرستان به ویژه کمربندی سامان به پُل زمانخان، جاده ابرار از سامان به چم‌عالی، جاده هوره به قلعه‌موسی‌خان و جاده قوچان به شهرستان بن ضروری و از خواسته‌های اصلی مردم است.


بیشتر بخوانید


گنجعلی تصریح کرد: ایجاد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در روستا‌های شهرستان سامان به‌ویژه در بخش زاینده‌رود از سوی شرکت آب و فاضلاب، تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، احداث سالن‌های ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان برای شهر سامان و بخش زاینده‌رود و احداث ۲ زمین چمن مصنوعی با اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی مصوب شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع دامپروری سامان یادآور شد: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و ماه با همکاری شهرداری سامان باید تا یک هفته آینده مشکل سند مجتمع فناوران سامان به‌عنوان یکی از خواسته‌های مردم را رفع کنند.

گنجعلی با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل جاده شهر سامان به پُل زمانخان اظهار داشت: با توجه به ریزش صخره‌های مجاور این پُل قرار شد نشستی با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان نسبت به برنامه‌ریزی به‌منظور تسریع در روند مقاوم‌سازی آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.