مدیر کانون وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قران کریم ویژه بازنشستگان سپاه فتح استان در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم برگزار شد.

 مدیر کانون وابستگان سپاه فتح استان گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه وابستگان (بازنشستگان) در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران با رقابت ۸۰ نفر برگزار شد.

زریر صالحی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی رشته مفاهیم، ۴۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم به رقابت پرداختند، افزود: در پایان این مرحله نیز ۱۰ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی سید علی رضا زاده با کسب نمره ۸۰ حائز رتبه ممتاز شد و به مرحله نهایی راه یافت.

او همچنین از رقابت ۲۰ پاسدار در مرحله مقدماتی رشته قرائت و تحقیق خبر داد و بیان کرد: در پایان این مرحله هم ۶ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی، حسین بهروزی با کسب نمره ۷۵ حائز رتبه ممتاز شد و به مرحله نهایی راه یافت.

مدیر کانون وابستگان سپاه فتح استان با بیان اینکه در مرحله مقدماتی رشته اذان هم ۲۰ نفر از پاسداران با هم به رقابت پرداختند، گفت: در پایان این مرحله ۶ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی سیدحمدالله غریبی با کسب نمره ۷۱ حائز رتبه برتر شد و به مرحله نهایی راه یافت.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور تمامی ممتازین کشوری رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم به میزبانی کانون وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.