سرپرست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: مجوز فعالیت ۴ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف در استان ابطال شد.

 جمال عامری‌نسب گفت: به استناد رای کمیته فنی نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خوستان، مجوز بند (ب) ۴ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل برطرف نکردن نواقص و کاستی‌های اعلام شده در زمان تعلیق، ابطال شد.

او افزود: بر این اساس، مجوز فعالیت بند (ب) شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری "آفاق‌زمزم اهواز" به مدیرعاملی سیدعبدالمحسن موسوی‌نیاز در اهواز، "خاطرات ماندگار سفر پرهام" به مدیرعاملی منصوره محسنی در ماهشهر، "آترین سیر جنوب" به مدیرعاملی علی شادمهر در اندیمشک و نیز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری "سماگشت مهر" به مدیریت آمنه ترکاشوندی در اهواز به استناد آیین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و به دلیل رعایت نکردن قوانین، مقررات، شیوه نامه‌ها و خط مشی‌های ابلاغی باطل شده است.

به گفته سرپرست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، دفاتر و شرکت‌هایی که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال شده است به استناد قانون حق اجرا و برگزاری گشت، دریافت روادید و هر گونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

آقای عامری نسب ادامه داد: این دفاتر و شرکت‌ها باید در مدت ۱۰ روز نسبت به تحویل اصل آخرین پروانه بهره‌برداری بند (ب) و جمع‌آوری آثار و علائم فعالیت، کار‌های لازم را انجام دهند، همچنین در اسرع وقت نسبت به آزادسازی تضمین حسن انجام کار شرکت/دفتر پس از گذشت ۶ ماه از تاریخ صدور حکم ابطال اقدام کنند.

او گفت: هم‌استانی‌ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز مراتب را به معاونت گردشگری این اداره کل اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.