معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان از برگزاری جشنواره «بهترین امت» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

احسان صادقی گفت: این جشنواره با محوریت اقدامات انجام شده مسئولان و مدیران در حوزه‌های اداری و سازمانی، آثار و تولیدات علمی، فرهنگی، هنری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

او گفت: جشنواره بهترین امت شامل بخش علمی و ادبی (کتاب و مقاله، یادداشت و غیره)، بخش ادبی (شعر، رمان، داستان کوتاه)، عکس، نقاشی، پوستر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، هنر‌های آوایی، سرود، تک‌خوانی، جمع‌خوانی و تواشیح است.

صادقی گفت: تجربیات و نوآوری‌های برتر فردی و عمومی شامل خاطره‌نویسی، ایده‌های خلاقانه و تشکل‌های مردم نهاد، فضای مجازی (سایت، اپلیکیشن، وبلاگ، کانال) از دیگر محور‌های جشنواره «بهترین امت» است.

او افزود: آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره «بهترین امت» ۱۵ بهمن ماه امسال بوده و آثار برگزیده به جشنواره کشوری ارسال خواهند شد و به آثار برتر هدایای ویژه‌ای اهداء خواهد شد

صادقی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان و یا در پیام رسان ایتا و سروش به آدرس basijnewsgolestan@ ارسال کنند.

برچسب ها: جشنواره ، سپاه نینوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.