هتل گراناز چابهار با حضور وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل منطقه آزاد افتتاح شد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آیین افتتاح این هتل و بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی چابهار اظهارداشت: سواحل مکران ظرفیت بسیار بالایی دارد از همین رو باید تدارک حضور گردشگران در این منطقه فراهم شود که یکی از تامین زیرساخت‌ها افتتاح مکان‌های پذیرایی، اقامتی، تفریحی، ورزشی و هتل‌ها است.

سید عزت‌الله ضرغامی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم و مسوولان چابهار، بر پیگیری موانع و مشکلات حوزه گردشگری این منطقه قول مساعد داد، و افزود: تامین سوخت یارانه‌ای کشتی‌های مسافربری در هیات دولت مطرح شده و متقاضیان باید از طریق سامانه ثبت نام کنند و همچنین هزینه افرادی که بدون یارانه سوخت استفاده کرده بودند؛ نیز برگردانده شود.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه افتتاح هتل گراناز چابهار گفت: اسکان و اقامت برای استفاده گردشگران به عنوان یکی از زیرساخت‌های اولیه صنعت گردشگری است که امیدواریم با صدور مجوز علاوه‌بر هتل‌های در دست ساخت شاهد افتتاح ده‌ها هتل دیگر باشیم.

معین الدین سعیدی افزود: از مهمترین مشکلات فعلی در چابهار کمبود مکان‌های اقامتی، امکانات تفریحی و زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری است که امیدواریم با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونق دائمی گردشگری در استان سیستان و بلوچستان و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد افزایش ساخت هتل ها و انواع مختلف مکان های اقامتی باشیم.

 سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در سفر به سواحل مکران از بندرصیادی کنارک، پایانه مسافربری اسکله شهید کلانتری، مجتمع گردشگری و هتل در حال ساخت اقیانوس آسمان آبی مکران، تالاب صورتی و کوه‌های مریخی بازدید می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار