رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند نیاز به آموزش و افزایش سواد رسانه‌ای برای این قشر ضروری است.

علی عباسی‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سومین پویش کودکان سایبری که از ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه در استان کرمانشاه، گفت : پلیس فتا در دی‌ماه جاری اقدام به برگزاری پویش کودکان سایبری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان کرده است.

وی ادامه داد: پلیس فتای استان در قالب این پویش با برگزاری جلسه و کلاس‌های گسترده ویژه خانواده‌ها اقدامات رسانه‌ای و تبلیغی باهدف آموزش کودکان، زنگ خطر بازی‌های آنلاین، مزاحمات سایبری، اخاذی و... را برای والدین به صدا در آورده و خانواده‌ها را نسبت به مخاطرات آن آگاه کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این پویش بیش از ۷۰ کلاس آموزشی، جلسه با اداره‌ها و سازمان‌ها، دادگستری، مراجع قضایی، صدا و سیما، آموزش و پرورش و... در سطح استان برگزار و بیش از ۱۰۰ مطلب آموزشی بسیار مفید در فضای مجازی منتشر شده است.

عباسی‌کسانی گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند نیاز به آموزش و افزایش سواد رسانه‌ای برای این قشر ضروری است و پلیس فتا هم همچون گذشته با ارائه آموزش‌های لازم برای آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین این مسیر را ادامه خواهد داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.